Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik gebruik totaal geen beenbescherming, vind het echt onzin. Wordt alleen veels te heet onder die dingen, zeker als je een paar uur achter elkaar door rijdt. ( 3 uur op een dag dan )
Ik doe ze alleen ter preventie van wondjes aan, of als ik door bosjes moet rijden enzo. Maar ik draag ze ook tijdens het gewone rijden in de bak. Ies_ schreef:Zelfde vraag als Michellkuh!ook ik rijd elke dag buiten en ook gewoon door alles heen. Waar krijg je paard precies wondjes?
nadia_a schreef:Een van de problemen is dat hij snel heel heet word en niet goed als ik hems til zet blijft staan .
Michellkuh schreef:Hoe krijgt jouw paard dan wondjes? Ik rij bijna dagelijks buiten en dan heel wat uren en ik banjer dan gewoon door alles heen en mijn paard krijgt nooit wondjes. Gewoon uit interesseik gebruik totaal geen beenbescherming, vind het echt onzin. Wordt alleen veels te heet onder die dingen, zeker als je een paar uur achter elkaar door rijdt. ( 3 uur op een dag dan )
ikke schreef:nadia_a schreef:ja maar je kan niet van een paard verwachten wat 7 jaar stil heeft gestaan en verwaarloosd is dat het meteen stil staat
Kwestie van goed beleid voeren. het gedrag van het paard is afhankelijk van de aanpak van de eigenaar, niet andersom.
nadia_a schreef:hee mensen bedankt voor al julie reacties
maar mijn paard is helaas vande week gestorven.
Maar toch bedankt
Veel sterkte met het verlies!