Bos rucphen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lukka63

Bos rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-09 13:54

hallo

wij willen morgen eens naar de rucphense bossen,ben ik ooit eerder geweest toen stuurde de navigatie me over een bospad naar de parking bij ossekopke,dat wil ik nu vermijden ivm de regen.

waar kan ik makkelijk de trailer parkeren,komen vanaf Bergen op Zoom.

gaarne tips

corine

Anne Marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 23:45

Jeetjes, nog helemaal geen reacties? :? :+

Je kan misschien het beste bij R'daal afslag Nispen/Essen pakken, onderaan afslag rechts, en direct rechts uitvoegen. Bovenaan links het viaduct over. Dan 2e? weg rechts (Zundertseweg richting Visdonk) Rotonde rechtdoor richting Schijf rijden (Zundertseweg gaat over in Achtmaalsebaan), en dan parkeren aan de Zeepe straat, je moet goed opletten, want het is een klein weggetje naar links, ongeveer 400 mtr nadat het bos begint. Ook kan je ongeveer 600 mtr na begin van het bos een iets breder zandpad op waar je kunt parkeren, de Postbaan.

Heel veel plezier, en kijk goed of je een Belg en Fries tegenkomt; dat zijn een vriendin en ik! Wij zwerven er morgen ook weer rond. :D

lukka63

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-09 10:55

Anne Marie schreef:
Jeetjes, nog helemaal geen reacties? :? :+

Je kan misschien het beste bij R'daal afslag Nispen/Essen pakken, onderaan afslag rechts, en direct rechts uitvoegen. Bovenaan links het viaduct over. Dan 2e? weg rechts (Zundertseweg richting Visdonk) Rotonde rechtdoor richting Schijf rijden (Zundertseweg gaat over in Achtmaalsebaan), en dan parkeren aan de Zeepe straat, je moet goed opletten, want het is een klein weggetje naar links, ongeveer 400 mtr nadat het bos begint. Ook kan je ongeveer 600 mtr na begin van het bos een iets breder zandpad op waar je kunt parkeren, de Postbaan.

Heel veel plezier, en kijk goed of je een Belg en Fries tegenkomt; dat zijn een vriendin en ik! Wij zwerven er morgen ook weer rond. :D

raar he zo weinig reacties

bedankt alvast voor deze tip

corine

Breghje

Re: Bos rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 14:21

Vriendin was gewaarschuwd, we hebben heel veel paardjes gezien gisteren maar niemand die zwaaide naar de combi Fries / Belg (en om nou zelf naar elke voorbijganger te zwaaien staat ook zo debiel toch?). Is het nog gelukt om er te komen en heb je kunnen genieten van het schitterende weer?

lukka63

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 15:23

Breghje schreef:
Vriendin was gewaarschuwd, we hebben heel veel paardjes gezien gisteren maar niemand die zwaaide naar de combi Fries / Belg (en om nou zelf naar elke voorbijganger te zwaaien staat ook zo debiel toch?). Is het nog gelukt om er te komen en heb je kunnen genieten van het schitterende weer?

nee zijn gisteren naar huibergen gegaan bij manege de wolf,moesten even de nieuwe GPS uitproberen is makkelijker op
onbekend terrein.

maar probeer van de week nog wel een keer te gaan :D

Breghje

Re: Bos rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 17:53

Jaaaa das flauw, dan zijn wij er niet!