Le Chameau Montpezat offf...?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Le Chameau Montpezat offf...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-09 22:26

Hoi Bokkers!! :)

Omdat mijn oude winterjas van BR na 3 jaar gebruik een beetje op is, wil ik graag een nieuwe winterjas kopen. Mijn budget hiervoor is rond de 200 euro, omdat ik ook nog een paar Dubarry's wil aanschaffen en nieuwe rijlaarzen voor van de winter.

Ik heb mijn oog laten vallen op de Le Chameau Montpezat, heeft iemand ervaring met deze jas? Is het een beetje warme jas voor de winter?
Ik heb voor deze jas gekozen, omdat het een ruige sobere uitstraling heeft en voor mij zo op het eerste oog ook functioneel is.

Ik wil dus een beetje chique jas, a la Dubarry of Le Chameau, een echte outdoorjas :j .

De Winterjas moet..
*.. warm zijn, dus vulling of een warme voering is wel een vereiste.
*.. 100% waterdicht zijn, ik rij veel buiten en ben ook veel buiten.
*.. kunnen ademen, want als ik uitmest of ik ben aan het rijden, is het wel fijn dat het warmte en vocht afvoert.
*.. geen bomberjack zijn, buiten dat ik dit niet mooi vind, vind ik dit voor mezelf ook niet functioneel, ik ben lang (1.80) en met een bomberjack heb ik altijd een stuk blote rug. Ik ga veel op de fiets, dus hij moet wel tot aan mijn kont komen, kouwe rug, daar hou ik niet van :P .
*.. een capuchon hebben die ik kan aantrekken..
*.. (grote) zakken hebben.
*.. ...

:D