Deze week al goed geoefend, gister lekker naar het strand, gisteravond al mijn spullen al klaar gelegd. Vandaag vol goede moed naar de manege

Na hoop gerommel toch een redelijk netjes paard met vlechtjes af weten te leveren

Van mijn instructrice moest ik minimaal 35 minuten losrijden. Zo gezegd, zo gedaan. In de binnenbak was het bijzonder warm dus paard en ik waren van top tot teen bezweet voordat we uberhaubt 1 proefje hadden gereden. Belker kwam ons aanmoedigen en zij vond dat Kevin al meer bespierd was dan twee maanden terug. Dat is natuurlijk altijd leuk om te horen

Toen het proefje. Ik had verwacht dat Kevin wat kijkerig zou zijn bij de juryauto dus daar ben ik eerst een paar keer langs gereden. Bleek dat hij daarentegen wel problemen had met de hekjes bij A. Die zijn goed begluurd en bekeken }> . Die hekjes zijn trouwens nog knap lastig, als je even niet oplet dan heb je kans dat je er zo overheen draaft

Uiteindelijk had ik 156

Verder vond ik zo'n wedstrijddag een hele hoop moeite voor 2 keer 5 minuten rijden

De spits is eraf, en we gaan zeker vaker starten