Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) en wordt het hele ding lekker warm. Ik heb er 2, en doe in beide jaszakken 1 zo'n harde, warme ster (moehaha). Als ik dan echt koude handen heb, stop ik mijn handen eventjes in mijn jaszak om ze op te warmen. Even de vingers flink bewegen dat het bloed weer gaat stromen, en je kunt er weer ff tegenaan. Thuis kook je de sterren in het water en worden ze weer vloeibaar, kun je ze de volgende keer weer gebruiken.

Janientje schreef:Ik heb een fleece handschoenen van Harry's Horse gekocht die ook lekker lang zijn, dus er komt geen zuchtje wind in!
Warme handschoenen van waterdicht en ademend anti pilling fleece. Domy suede binnenzijde voor extra grip. Extra lang boord aan de mouwen, makkelijk over de kleding te sluiten.
Maten XXS, XS, S, M, L en XL.
386.0055 Kleur zwart.
duChambre schreef:majo ik heb geen idee waar je het over hebt, dus het klinkt heel stom![]()
maar als het werkt zal het wel goed zijn...
Ik heb even gegoogled, en ze schijnen Heatpacks te heten. Je hebt ze van 2 euro, maar ook van 100 euro. Ze zien er ongeveer zo uit:
Er zit dus een ijzertje in die je kan klikken, dan komt er een chemische reactie en wordt het zakje hard. En heeeeerlijk warm!