Sinds 21juni2008 ben ik in het bezit van een dravertje genaamd Storm Power,
Ik had al eens een zoekertje op Kapaza gezet om te vragen als er mensen waren die Storm kende,
&dat heeft geholpen, ik ben dus (bijna) alles teweten gekomen over hem,
Hier wat informatie:
Naam: Storm Power
Ras: Belgische Draver
Gb: 11juni 2000
Hier zijn enkele berichtjes van mensen die hadden gereageerd op kapaza:
hallo Storm Power heeft als koersverleden: in 2004 6 koersen gelopen; in 2006 2 koersen in 2007 1 koers. Het paard heeft 0 euro aan prijzengeld gelopen; 8 van de 9 koersen werd hij uitgesloten, zonder twijfel door reden van in galop te gaan. Harddraven is dus niet zijn ding, wat nu als rijpaard uiteraard goed meegenomen is. Succes en veel plezier met Storm toegewenst.
-
ik heb vorige jaar een draver verkocht naar as,, naam;; storm power;;ps ; is dat storm op de foto;s en kan hij dat alemaal; nog de beste groeten ;
-
Hoi Storm is hier bij mij geboren zijn moeder heb ik aan een vriendin gegeven en ze staat nog steeds vlakbij en heeft nu haar 2de veulen van een quarter hengst.. Ik heb mij dikwijls afgevraagd waar hij naartoe was ik ben echt opgelucht dat hij toch een goeie thuis gevonden heeft. Ik had hem zelf gefokt voor iemand anders de fokker van de moeder (Kavana Power) Als je nog wat wil weten laat maar iets weten. Groetjes
-
storm power is inderdaad een belgische draver en heeft in zijn carriere 8 keer gelopen, maar telkens werd hij uitgesloten weges gallopade. zijn laatste koers heeft hij gelopen op 17/06/2007 in waregem. in 2004 is hij kwalifeerd in een tijd van 1m en 22sec over een afstand van 1750m. storm power heeft als vader Snowshoe Tompson en als moeder Kavana Power. de moeder heeft ooit haar 1 veulen gekregen en dat was Storm. de vader van Storm heeft een paar goeie veulen gegeven waaronder Magic Thompson, een paard dat heel bekend is in de belgische drafsport en dat in zijn carriere zo een 123000? heeft gewonnen. ik hoop dat je zo toch iets weet vriendelijke groeten.
-
Storm was een superbraaf veulentje als hij van de moeder weg ging heb ik hem gewoon een halstertje aangedaan en over de weg naar een andere stal gebracht, ook toen ze hem kwamen ophalen ging hij vanzelf op de vrachtwagen en de persoon die storm heeft weggebracht zei achteraf nog nooit zo'n flink veulentje vervoert te hebben. Bij aankomst moest hij nog over smaller bruggetjes en die ging mee alsof hij nooit anders gedaan had. Ik hoop dat je er heel veel plezier aan beleeft en ik ben echt blij dat ik weet waar hij is want ik heb ooit maar 1 veulentje gefokt en dat was Storm.
-
Ik ben ook teweten gekomen dat ik de 5e eigenaar ben van Storm,
Ik heb ook contact met de eerste eigenaar van Storm,
Ik kan de mama van Storm(Kavana Power) gaan bezichtigen,
Wat kan je toch veel teweten komen met 'Kapaza':D
&als jullie hem hebben gekend, graag een seintje ^^
Hier een foto van Storm in zijn veulentijd met zijn mama:

Hier de vader van Storm: Snowshoe Tompson: