Sinds ongeveer twee maanden zoek ik naar een pony die ik lang gekend heb. Ze stond op de manege Harten Hoeve in Deil. Haar naam is Delayla, ze is rond de tien jaar. Ze is een kleine Fjordenmerrie met Haflingerbloed, toen ze op de manege stond had ze nog lange manen. Ze kan niet meer bereden worden, maar nog wel voor de kar, in verband met een aandoening in haar rug.
Ze is best eigenwijs, niet knuffelig maar wel nieuwsgierig. Haar vacht is iets donkergeliger dan een normale Fjord en haar hoofd is dezelfde kleur. Opvallend is dat haar manen dezelfde kleur zijn als haar vacht. Ze heeft wel het zwart van een Fjord erin zitten, maar wat normaal wit is bij Fjorden is bij Delayla ook gelig.
Ze heeft dus ongeveer 6/7 jaar in Deil gestaan, maar is recentelijk verkocht aan een handelaar in Gellicum. Verder weet ik niet wat er met haar gebeurd is. Wie o wie kan me helpen???
Hier is nog een foto van Delayla. De foto is een paar jaar oud en haar manen waren toen kort. Houd er rekening mee dat dat nu waarschijnlijk niet meer zo is!

Ik hoop op een reactie!
Anneloes
)