[PG] Fjordenpaard 'Delayla'

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Beertje123

[PG] Fjordenpaard 'Delayla'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-09 23:49

Hoi allemaal,

Sinds ongeveer twee maanden zoek ik naar een pony die ik lang gekend heb. Ze stond op de manege Harten Hoeve in Deil. Haar naam is Delayla, ze is rond de tien jaar. Ze is een kleine Fjordenmerrie met Haflingerbloed, toen ze op de manege stond had ze nog lange manen. Ze kan niet meer bereden worden, maar nog wel voor de kar, in verband met een aandoening in haar rug.
Ze is best eigenwijs, niet knuffelig maar wel nieuwsgierig. Haar vacht is iets donkergeliger dan een normale Fjord en haar hoofd is dezelfde kleur. Opvallend is dat haar manen dezelfde kleur zijn als haar vacht. Ze heeft wel het zwart van een Fjord erin zitten, maar wat normaal wit is bij Fjorden is bij Delayla ook gelig.
Ze heeft dus ongeveer 6/7 jaar in Deil gestaan, maar is recentelijk verkocht aan een handelaar in Gellicum. Verder weet ik niet wat er met haar gebeurd is. Wie o wie kan me helpen???

Hier is nog een foto van Delayla. De foto is een paar jaar oud en haar manen waren toen kort. Houd er rekening mee dat dat nu waarschijnlijk niet meer zo is!

Afbeelding

Ik hoop op een reactie!

Anneloes
Laatst bijgewerkt door Sigrid op 04-11-09 01:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag toegevoegd

Ashira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 20:43

Ik denk niet dat ik je echt kan helpen, maar alle kleine beetje helpen denk ik! :j
ongeveer tot een half jaar geleden heb ik ook op die manege gereden, jou pony herken
ik niet echt..
Wel kan ik je vertellen dat die verkocht is aan Alex van der hoef. Dit is een handelstal met
ook een paardenwinkeltje. Je kan er altijd een keer langs gaan, misschien weten zij waar
je oude pony is! +:)+
succes ermee.

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-10 17:38

Ik kan je ook niet echt helpen, maar heb een hele tijd geleden op de HH gereden. Zoals mijn voorganger al zegt is Delayla hoogstwaarschijnlijk naar Alex gegaan, daar gaan zowat alle afgedankte paarden heen van de HH. (Zoals Nanora bijv, die ik laatst via bokt weer heb opgedoken :+ )

Heb nog op delayla gereden vroeger, wat jammer zeg dat ze niet meer bereden kan worden..

chantal_bel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 18:17

Delayla is inderdaad naar alex van der hoef gegaan vorig jaar rond de zomer.

je zou hem even kunnen bellen, en vragen waar ze nu is?