Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Niet even gesmokkeld ofzoo
met een wollen dekentje mee gesmokkeld 
. Waarom gaan jullie niet met de eigenaar praten in plaats van dit op een forum te gooien?
. Ik vind het eigenlijk niet netjes (en dan druk ik me nog zacht uit) dat je ondanks dat de eigenaar het niet wilt je toch een deken eronder doet. Niet netjes he 
. ET_Zoe schreef:Nou.. Ik heb vanmiddag is even gevraagd wanneer ze een dikkere deken op krijgen. Nadat ik vreemd werd aangekeken op een manier van "Is dat nodig dan?" kreeg ik als antwoord dat als het 's nachts vriest en het overdag behoorlijk slecht weer is, dat ze DAN een dikkere deken op krijgen.
Wanneer ze dus al een behoorlijk dikke vacht hebben.
Inujojo schreef:Zodra je stopt met wetrken droogt de ondervacht op en wordt het vocht naar de bovenvacht getransporteerd. Dan lijken ze vaak nog nat, maar in feite is de ondervacht al weer lekker droog. Ik rijd ook wedstrijden met mijn paard en die staat 24/7 buiten zonder deken. Heel zielig.
Ik stap uit tot ze afgekoeld is en op adem en daarna gaat ze gewoon weer naar buiten, dan staat er inderdaad vaak nog wat zweet op, helemaal na een wedstrijd, maar daar heeft ze dan al geen last meer van omdat die ondervacht op dat moment gewoon al droog is. Ze heeft twee schuilstallen, dus ze kan altijd uit de wind staan als ze daarvoor kiest, dus koud krijgt ze het ook niet. En zo gaat het hier al jaren, nooit een ziek paard gehad.