Kleine heren maten rijbroek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Irisdewinter

Kleine heren maten rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 20:35

Vraagje: mn vriend heeft een hele kleine maat broek (ongeveer 30) en is nu op zoek naar een rijbroek. Herenbroeken beginnen bij maat 46 en dat is echt te groot. Kindermaten worden weer veel te kort. Weet iemand waar je kleinere maten herenbroeken vandaan kunt halen (44 oid)? Divoza heeft ze iig niet en op internet kan ik ook niets vinden dat betrouwbaar lijkt.
O en ook nog vraagje of iemand stomtoevallig weet waar je chaps met klitteband vandaan kunt halen.

Alvast heel erg bedankt!

Iris

Linsey_X

Re: Kleine heren maten rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 21:48

Hoe bedoel je chaps met klitteband?
helemaal klitteband ipv van rits of klitteband aan de bovenkant?

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:21

het gaat toch over rijbroeken ? :S

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:23

waarom kijk je ook niet bij de dames rijbroeken voor je vriend. model is misschien niet helemaal gelijk aan die van een heren maar kan soms best werken. daarnaast ook meer keuze ;)

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 17:44

Irisdewinter schreef:
Vraagje: mn vriend heeft een hele kleine maat broek (ongeveer 30) en is nu op zoek naar een rijbroek. Herenbroeken beginnen bij maat 46 en dat is echt te groot. Kindermaten worden weer veel te kort. Weet iemand waar je kleinere maten herenbroeken vandaan kunt halen (44 oid)? Divoza heeft ze iig niet en op internet kan ik ook niets vinden dat betrouwbaar lijkt.
O en ook nog vraagje of iemand stomtoevallig weet waar je chaps met klitteband vandaan kunt halen.

Alvast heel erg bedankt!

Iris

Saleisha schreef:
het gaat toch over rijbroeken ? :S

Beter lezen een optie?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 20:20

Dit is wel een heel oud topic die ik nu een schop heb gegeven. :=

Ik heb dus ook de pech dat ik maat 44 heb. -O-

Zijn er überhaupt ruitersportzaken die standaard maat 44 in het assortiment en ook op voorraad hebben?

Online gaat het altijd vanaf maat 46. Zelfs de webshop van Divoza, Epplejeck en Ooteman doen niet aan maat 44. Als ik bij de Epplejeck een maat 44 in de winkel zou bestellen zou ik volgens de verkopers verplicht zijn om het product af te nemen, omdat het dan om een speciale bestelling gaat...

En nee, ik ga niet voor een damesrijbroek. :P Herenrijbroeken worden door de grote merken gemaakt in maat 44, maar bijna geen enkele winkel verkoopt ze. -O-

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:16

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:19

Tnx! :)

Denk dat ik gewoon af en toe een ruitersportzaak in moet lopen en goed kijken op evenementen. Ik ben nu gelukkig voorzien, maar dit zal lastig blijven. -O-

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:20

En desnoods vragen of de ruitersportzaak ze wil bestellen, is meestal geen probleem en bij de grotere merken heb je je broek dan een weekje later al ;)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 23:31

Epplejeck gaf aan dat het dan om een bijzondere bestelling gaat en verplicht ben tot afname.

En begreep dat Eurostar niet echt vlot is met leveren. :=

Maar ik ben gelukkig voorlopig even voorzien. :) Bedankt voor het meedenken. :)

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 11:08

Jeetje, dat vind ik een beetje onzin.. Dat ze dat met dure laarzen die op maat gemaakt worden en allerlei tierlantijntjes hebben doen, vind ik normaal, maar met een broek in maat 44? Je bent heus niet de enige smalle man op aarde :D