Ik heb de Hauptner 2000. Ik heb dit ding sinds half 2005, slechts 4 keer gebruikt. Dit weekend heb ik er een paard van een vriendin mee geschoren en ik kwam bijna niet door zijn vacht heen. Vreemd want hij ging er altijd als een speer doorheen. De mesjes waren net geslepen en ik heb hem tussen door regelmatig even af laten koelen, de haartjes er tussenuit geborsteld en geolied.
Op een gegeven moment trok het apparaat het echt niet meer en is het blok waarmee het mesje vastzit aan het motortje afgebroken. Dit wordt dus zoiezo een nieuw mesje kopen.
Ik vroeg me echter af of er ook wat mis is met het apparaat. Ik baal ontzettend dat ik hem in die vier jaar niet vaker gebruikt heb, aangezien ik nu natuurlijk geen garantie meer heb.
Maar goed.. niets meer aan te doen. Ik heb het mesje naar mijn idee niet te strak of te los op het apparaat bevestigd. Ik heb nog wel tussentijds geprobeerd of het hielp als ik hem iets strakker of losser draaide maar dit was niet het geval.
Heeft iemand hier tevens ervaring mee? en een oplossing voor?
Ik vind dat een apparaat die vier keer is gebruikt niet echt toe moet zijn aan een onderhoudsbeurt.