MEt grote spoed jury gezocht voor 1 nov

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

njarco

MEt grote spoed jury gezocht voor 1 nov

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 20:37

hallo,

Ik ben met spoed op zoek naar een jury voor morgen 1 november in nieuwe wetering.
Ze hebben mij op de lijst gezet om te jureren maar ik weet van niets.
Ik heb al andere afspraken staan dus ik zoek een jury die morgenmiddag wil jureren
B/L1/L2.

Mvg linda

aerdenhout1

Re: MEt grote spoed jury gezocht voor 1 nov

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:40

Onderling, of officieel??

bente_

Re: MEt grote spoed jury gezocht voor 1 nov

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:41

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:46

njarco schreef:
hallo,

Ik ben met spoed op zoek naar een jury voor morgen 1 november in nieuwe wetering.
Ze hebben mij op de lijst gezet om te jureren maar ik weet van niets.
Ik heb al andere afspraken staan dus ik zoek een jury die morgenmiddag wil jureren
B/L1/L2.

Mvg linda

Als jij van niks weet en je zomaar op een lijst gezet bent lijkt het me toch de verantwoordelijkheid van de organisatie om iemand te regelen? Zij hebben hun zaakjes tenslotte niet voor elkaar, zo kan iedereen wel een jury verzinnen en die vervolgens iemand anders laten regelen. Als ik je verhaal goed gelezen heb tenminste.

Ik vind het heel sportief van je dat je ze helpt zoeken hoor :j maar het lijkt me niet jou verantwoordelijkheid...

njarco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 20:49

nee daar heb je ook helemaal gelijk in. Maar hun blijven erbij dat ik heb toegezegt. Ik ben daar toen eens met een vriendin geweest die daar moest starten en toen heeft de eigenaar mij gevraagt of ik wilde komen jureren. Ik heb toen toezegt voor de 15 en 7 februari, Dat heb ik toen terplekke in mijn agenda gezet. dus niet voor 1 nov en hij blijft erbij van wel.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 21:45