zodra ik het zadel op leg en de singel vastpak begint ze al te stampen en te happen.
der rug hebben we al heel vaak naar gekeken en het zadel heb ik ook al laten nakijken
.dat was goed.
wie kan mij tips geven
liefs,
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.garny95 schreef:nu nog het gebied van de singelstreek nakijken, in de singelstreek zitten vaak verklevingen dat zou het kunnen zijn ,het kan ook zijn dat de singel niet goed zit, te ver naar voren of te ver naar achteren, of de singel wordt te snel en te hard aangetrokken, er kunnen ook problemen zijn met de borstspieren waar de singel overheen gaat.
Neem het wel serieus en mocht er een fysio of masseur op stal komen laat die dan even naar je pony kijken.
Mag je wel poetsen op de singelplekken ? of doet ze dit dan ook ?
toppie dus allemaalmarleen110 schreef:we zijn nu een paar dagen verder en ik merk nu al een wereld van verschil.
met het masseren wat we moeten doen word ze nog wel boos, maar daarna drukt ze even haar neus tegen je aan, zo van dank je wel.
we mogen haar 10 min longeren, en ze loopt heerlijk, ze heeft weer pit!
ze had ook altijd een erg natte stal, deze is ook al drogertoppie dus allemaal
ik ben erg blij dat ik goed naar haar en mijn eigen gevoel heb geluisterd en haar na heb laten kijken.
bentlylover, ben jij al iets verder?
liefs
Goof schreef:Ik heb een paard gehad dat dat ook vreselijk deed toen ze bij mij kwam. Een periode gewoon echt gaatje voor gaatje aansingelen en laten merken dat het geen pijn doet, deed wonderen. Waarschijnlijk had het vorige baasje gewoon ruw aangesingeld.
.