Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Chrystel schreef:ik overweeg weer de veearts te gaan bellen voor hem maar dat is al de zoveelste keer!
aangezien de DA er vanaf weet wil ook graag informatie en ervaringen van andere mensen horen..
Aukelizzy schreef:Chrystel schreef:ik overweeg weer de veearts te gaan bellen voor hem maar dat is al de zoveelste keer!
aangezien de DA er vanaf weet wil ook graag informatie en ervaringen van andere mensen horen..
Als je eigen DA geen idee heeft wat er aan de hand is moet je het toch "hoger op" zoeken. Ik zou eens contact opnemen met een goede kliniek. Je paard is nu nog maar anderhalf jaar oud. Het lijkt me wel heel belangrijk om te weten wat hij heeft en of er iets aan te doen is. Het klinkt als een soort toeval/epilepsie aanval. Misschien kun je zo'n aanval eens filmen? Daar heeft een DA vaak veel aan. Succes met je paardje.
Chernique schreef:Napie schreef:Dus je vind je paard 4 keer halfdood in stal en je haalt het op dat moment niet in je hoofd om een vee arts te bellen.....?
Heel bijzonder....
Inderdaad, dat was ook het eerste waar ik aan dacht