Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
piekje13 schreef:Sorry, maar als je je bodyprotector moet afknippen omdat deze anders in de weg zit heb je een niet passende bodyprotector gekocht. wanneer je hem afknipt kun je hem te kort maken, waardoor hij inderdaad zijn beschermende functie verliest.
mijn voorkeur zou uitgaan naar een wat duurdere bodyprotector die past. geld verspilling vind ik pas om een goedkopere versie kapot te maken.

in bij BP zit ook soort van schuimrubber.
anders drukte hij mij mij ook op het zadel en dan stik je bijna in de BP en dat is ook niet de bedoeling
Fielychi schreef:Heb nu een Barefoot-zadel en mijn eigen BP is er te lang voor, het tikt tegen elkaar aan. Heb er 1 van een vriendin gepast, de Harry's Horse en deze past beter i.c.m. mijn zadel.

Showtime_ schreef:Ik ken iemand die heeft het onderste deel gewoon afgeknipt, volgens mij kan dit ook gewoon is meestal gewoon een soort schuimrubber. alleen hou je dan een stukje stof over maar dat is opzich niet storend..