Gewoon langs bedrijven gaan en vragen, duidelijk maken dat de naam van het bedrijf (of het logo) op de dingen komen die ze sponsoren en dus reclame is oid?
Bij ons op stal staat de stalnaam erop Origineel he? En op de trailer ook.
Katja
Geplaatst: 28-10-09 18:12
Ik werd destijds gesponsord de 1 van de eigenaren waar ik een paard voor reed. Het is toch vaak een beetje via via zelfs voor ruiters op topniveau.
Ik vroeg het me af omdat ik soms wel combinaties zie in bv lage klasses of die niet echt heel goed zijn, maar wel gesponsord worden (dan weet ik natuurlijk niet of het bekenden zijn) dus vandaar. Een sponsor is natuurlijk altijd erg welkom!
Ik ben er wat over aan het lezen op internet, en vraag me af hoe ruiters die gesponsord worden dit regelen met belasting(aangifte) omdat ik lees dat het inkomsten zijn?
Die sponsoren in de lagere klasses zijn ouders, ooms, tantes, noem maar op, er zijn vaak ouders met een eigen bedrijf en dat bedrijfslogo zie je terug op de trailer, dekje,deken enz. Het kan ook zo zijn dat je voor een grote stal rijd maar dan rij je met dekjes van hun en ben je eigenlijk gewoon in dienst en voordat je de belastingdienst op je nek krijgt ben je toch al wat sponsorgeldjes verder, ik denk dat je daar pas mee te maken hebt als je echt beroepsmatig in de paarden zit.