Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jeanine84 schreef:Is die 275 euro voor de tweede week of voor de eerste en tweede samen?Mijn paard gaat volgende week weg om doorgereden te worden (ze is al zadelmak maar absoluut niet braaf) ik betaal bij hem de eerste week 175eur, 2e week 275 (incl stalling en voer) hij doet dit proffesioneel en heeft al heel wat rot bokken onder zijn kont gehad
Diegene die ik er eerder op heb gehad kwam aan huis en hij vroeg 35eur per keer!
Anoek_1996 schreef:ligt eraan wie natuurlijk. ik heb bij bizzarrini herman koorman laten komen om zadelmak te maken. hij vraagt volgens mij €35,- per keer. maar ik laat het nooit meer door iemand anders doen. volgende keer bel ik herman gewoon weer!!!!
Lubberslieke schreef:Anoek_1996 schreef:ligt eraan wie natuurlijk. ik heb bij bizzarrini herman koorman laten komen om zadelmak te maken. hij vraagt volgens mij €35,- per keer. maar ik laat het nooit meer door iemand anders doen. volgende keer bel ik herman gewoon weer!!!!
hoi
ik wil herman juist alleen nog bij noodgevallen, soms vind ik hem erg hardhandig, maar hij heeft zeker lef, de meeste rotbok rijp voor de slager gaat hij nog op zitten
Ik ben benieuwd of ie dr 'braaf' krijgt!
(in totaal momenteel een ruime drie maanden ohz excl pauzes).