welk scheerapparaat voor opscheren benen en kaak.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mandy

welk scheerapparaat voor opscheren benen en kaak.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-09 12:44

hoi,
ik ben op zoek naar een fatsoenlijk apparaat om mijn paard op te scheren
het gaat dan voornamelijk om kaak en benen, maar als ik een keer wat meer wil scheren moet niet meteen
het apparaat het begeven.
weet niet wat makkelijker is met snoer of accu, mijn paard geeft in ieder geval nergens om.
hebben jullie adviezen, en gebruikerservaringen?
Brandt maar los!!!

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 14:36

Ik zou gaan voor een machine met snoer als je paard eenvoudig te scheren is. Mij is eens verteld dat een accu machine natuurlijk erg makkelijk is maar niet lekker meer scheert als de accu minder kracht krijgt op den duur. En dat de accu natuurlijk altijd net leeg is als je halverwege je paard bent :Y) .

catalyst1

Re: welk scheerapparaat voor opscheren benen en kaak.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 14:40

ik heb altijd moser tondeuses gebruikt,maar heb sinds kort een heiniger saphir tondeuse.Echt een super apparaat.Heeft net wat meer power,dus ook makkelijk om benen op te scheren en dikkere haren weg te krijgen en heeft speciale lithium accu's die langer meegaan.Echt een aanrader wat mij betreft.

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-09 15:01

bedankt voor de reacties
en wat kosten die apparaten zoal Catalyst1

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 17:42

De heiniger kost 279 euro,maar zeker als je meer wilt scheren,zeker waard. De mosers zijn er vanaf 50 euro. Ik heb een moser styling 2 ( met extra messenset)van 110 euro en een moser adelar van 160 euro .
Allebei prima apparaten,maar omdat ik professioneel scheer,had ik behoefte aan een zwaarder apparaat.
De styling 2 is net een jaar oud ( met nog een jaar garantie) en de adelar is nog geen half jaar oud ( met nog 1.5 jaar garantie) .Een van deze twee tondeuses wil ik graag verkopen,omdat 3 tondeuses wel een beetje teveel van het goede is.Originele verpakking is aanwezig en beide apparaten zijn netjes en goed onderhouden ( + scherpe messen) Misschien interesse?

jaeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 13:57

ik gebruik een sectolin 500, kost 79,95 erg prettig apparaat voor neus,kaak, benen, derde oor e.d.

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 15:05

jaeltje hoelang heb je het apparaat al
catalyst wil je per pb productinfo en foto sturen, van wat je wil verkopen

jaeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:13

ik heb hem nu denk ik 1,5 jaar, bevalt nog steeds goed. Het wordt wel tijd om de messen een keer te laten slijpen.