Ik heb nu 2 rijbroeken met leren zit en ik heb bij allebei het idee dat narmate je vaker wast het leer heel erg verslechterd. Hebben jullie hier ook evaringen mee?
Ik heb er ook een van HH, al drie jaar. Ik gebruik 'm in die drie jaar minimaal 3 keer per week, tegenwoordig zelfs 5 tot 6 keer per week (!!!) en hij zal in al die tijd een keer of 20 zijn gewassen. Hij verkeerd nog in perfecte staat! De kleur is misschien wat lichter geworden, maar dat zou ook alles zijn. Het enige probleem is dat ik 'm wel 3 maten te groot heb tegenwoordig
Ik heb een broek met leren zitvlak van harrys horse. Ik heb hem al een jaar en ik gebruik hem veel. Ik heb er geen last van dat het leer slechter wordt. Wat al gezegd wordt: binnenste buiten wassen.
ik was m binnenste buiten en op 30 graden in een halfvolle trommel en ook mijn broeken verslechteren gauw. Ik ga dan ook over op een ander merk. Weet nog niet welke.. Tips?
Ik had het ook heel erg, die rijbroeken zijn duur en gaan sneller kapot. Daarom heb ik nu gewoon met een stoffen zitvlak, en dat gaat veel beter, je blijft ook niet 'vastplakken'aan het zadel. Tevens vind ik ze ook mooier. Dus ja, ik had het ook.
Ik heb met de hh broeken met leren kont, dat de broek elke keer van mijn kont afzakt. Hangt het ergens in mijn knieholte! En ja, ik heb wel de goede maat. De broeken zitten mij gewoon niet lekker. Erg jammer want ik vind het leuke broeken voor weinig geld.