Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vertrouwen moet groeien en das erg moeilijk als je heel bang bent en al een druk paard hebt want drukke paarden worden daar vaak alleen maar zenuwachtiger van. 
Gucci_ schreef:Ze moest uit het land weg, samen met haar maatje. Want ze waren onder het draad door gedoken het land in met vers gras en dat mocht niet. Ik begrijp wel waarom ze zo druk was, omdat ze in het gras wilde blijven, maar ze moesten weer in de bak.
Ik raakte in paniek, omdat ik bang ben dat ik per ongeluk een schop krijg of dat ze me mee gaat slepen.
Doordat ik in paniek raak en zenuwachtig word, verslap ik en kan ik mijn pony niet meer stevig vast houden.
Girley schreef:Gucci_ schreef:Ze moest uit het land weg, samen met haar maatje. Want ze waren onder het draad door gedoken het land in met vers gras en dat mocht niet. Ik begrijp wel waarom ze zo druk was, omdat ze in het gras wilde blijven, maar ze moesten weer in de bak.
Ik raakte in paniek, omdat ik bang ben dat ik per ongeluk een schop krijg of dat ze me mee gaat slepen.
Doordat ik in paniek raak en zenuwachtig word, verslap ik en kan ik mijn pony niet meer stevig vast houden.
Jouw pony is slim genoeg om jouw zenuwen op te merken, wsl was je vantevoren al zenuwachtig om haar mee te nemen? Ik zou idd als je toch een andere pony zou willen aanschaffen voor een wat koelbloediger typje kiezen, maar jij moet ook aan je zelfvertrouwen werken. Hysterisch rondjes draaien? dan moet jij je over je angst heen zetten en duidelijk maken dat je dat niet wil hebben