al jaren ben ik een exczeemdekengebruiker. Ik doe gemiddeld 2 seizoenen met een eczeemdeken, en daarna moet ik toch echt toegeven dat ik toe ben aan een nieuwe.
Inmiddels heb ik 3 dekens versleten. Dit houdt dus in dat ik al 6 jaar mijn pony onder een dergelijke deken heb staan. Ik ben over de ene deken meer tevreden dan over de andere.
Ik heb nu 2x een deken gekocht van http://www.rsh-eczeemdekens.nl/, maar helaas bestaat deze leverancier in Nederland niet meer. Dit zijn ze:

Nadeel van deze: de elastieken waarmee je de boel bij mekaar houdt, zijn na een jaar zo uitgelopen dat je er knopen in moet leggen. Beetje jammer dus, maar wel super materiaal.
De laatste die ik nu heb gekocht kwam uit Duitsland, en was te vergelijken met de Boett, redelijk stug materiaal, in prijs heel redelijk.
Wat ik nu graag wil weten is, welke hebben jullie, wat heb je ervoor betaald en hoe zijn je ervaringen?
Er zijn er namelijk zoveel te krijgen, ik moet een nieuwe, maar zie door de bomen het bos eventjes niet meer.
duurzaam deken dat goed past en mugjes niet zomaar doorlaat. Ook zit de hals mooi vast en is die extra lang voor als ze bukken. Mijne heeft zn oortjes niet door de gaatjes maar daar rijg ik mijn halster door..
dat had ik niet verwacht voor de prijskwaliteit maja het heeft wel geholpen de tijd voor hem!