Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ingvdh schreef:al ik je andere topic ook lees denk ik dat jullie een dominatie probleem hebben.
Voor beide problemen (alhoewel ze meer bekend staat om het trailerladen) kan je vragen of Petra Vlasbom (http://www.2moons.nl) kan langskomen om je ermee te helpen.
Het is niet goedkoop, maar je krijgt alle waar voor je geld.

) komop zeg hij wil gewoon niet werken en neemt je in de zeik. oohja en laat heel bokt maar komen wat dit is weer zieluuuuuug ja zal vast, maar daarna heb je wel een paardje die weet waar die staat. _danieke_ schreef:dat gezeur ook altijd met rustig opbouwen, dat beest heeft gewoon een paar flinke klappen nodig ( jaja ik ben paarden mishandelaar van beroep) komop zeg hij wil gewoon niet werken en neemt je in de zeik. oohja en laat heel bokt maar komen wat dit is weer zieluuuuuug ja zal vast, maar daarna heb je wel een paardje die weet waar die staat.
_danieke_ schreef:dat gezeur ook altijd met rustig opbouwen, dat beest heeft gewoon een paar flinke klappen nodig ( jaja ik ben paarden mishandelaar van beroep) komop zeg hij wil gewoon niet werken en neemt je in de zeik. oohja en laat heel bokt maar komen wat dit is weer zieluuuuuug ja zal vast, maar daarna heb je wel een paardje die weet waar die staat.

)