Heb jij ooit bij een wedstrijd een onwijze blooper gemaakt???? Of heb je misschien een heel lollig verhaal te vertellen??? Deel het hier!!
Doei
Annabel 97Laat alsjeblieft een berichtje achter
P.S. je wordt niet uit gelachen ofzo hoor!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Annabel 97
heb nog nooit zo hard gelachen (mede door de zenuwen)!! 
smeetjoew schreef:Mooiste was dan geweest dat je door de zwieper van je paard, zelf toch nog door de finish heen vloog Anneliesdj, hahahaha.
Ik heb niet echt wedstrijdbloopers wat ik me nog kan heugen. Een keer dat ik na 2 minuten losrijden er al naast lag.
anneliesdj schreef:smeetjoew schreef:Mooiste was dan geweest dat je door de zwieper van je paard, zelf toch nog door de finish heen vloog Anneliesdj, hahahaha.
Ik heb niet echt wedstrijdbloopers wat ik me nog kan heugen. Een keer dat ik na 2 minuten losrijden er al naast lag.
Nou nee want je moet óp je paard door de finish![]()
Maar het was ook wel erg raar hoor, barrage die je dan snel rijd en na de laatste hindernis moest je recht op de bakrand af en dan stond 2m vóór de bakrand pas de finishlijn, dus moet je wel op het laatste moment opzij. Paard luisterd altijd braaf maar die dacht; zo dicht op die bakrand af, dat lijkt me toch niet goed

jaja, ik weet het nog precies 
Nou ja niet om over naar huis te schrijven 

Maar het is een afgesloten ring, en als je dan buiten de ring gaat, ben je uitgesloten... Ik heb wel je proef gewoon verder gejureerd, dan heb je er nog wel wat aan 
184
. Na het groeten wil ik wegrijden, krijg haar niet voorwaarts, nee moet ze even plassen en daarachteraan een flinke scheet laten, die je binnen in de kantine nog kon horen haha. Jury moest wel laggen
Eliza_18 schreef:Ik heb een x echt iedereen aan het lachen gemaakt op een springwedstrijd.
Ik kom de ring binnen en wil groeten!
Nou steekt die jury zijn vinger op net zoals je iemand begroet zeg maar.
Wat doe ik~~ ik ga niet groeten maar ik steek oook heel dom me vinger op.
Echt iedereen heeft zo hard lopen lachen daarom zag er waarschijnlijk heel komisch uit

Eliza_18 schreef:Ik heb een x echt iedereen aan het lachen gemaakt op een springwedstrijd.
Echt iedereen heeft zo hard lopen lachen daarom zag er waarschijnlijk heel komisch uit
Frenka schreef:Eliza_18 schreef:Ik heb een x echt iedereen aan het lachen gemaakt op een springwedstrijd.
Dat is een goede! Hopelijk was het niet je middelvinger