Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mirkim schreef:Ik heb vanochtend gebeld om mijn onvrede uit te spreken, ze zou er een notitie van maken... Niets gezegd over rekening oid, deze betaal ik gewoon met in het achterhoofd dat het de laatste keer is dat zij mijn paard hebben 'behandeld'.
De staleigenaren belde mij vanochtend dat hij vrolijk de stal uithuppelde en geen stap onregelmatig is... Maf beest is het toch..

".... waarop de DA zei... "Oh ja... inderdaad"... en hij werd vuurrood
, de pulsaties van de halsslagaders waren duidelijk te zien en dus het veulen leefde.... dit was trouwens een oude ervaren DA van een zeer gerenommeerde en dure paardenkliniek in Overijssel... Zo zie je maar.... Enfin Gert Jan heeft een en ander met DA besproken, zijn gemopper en chagrijn... en we hoefden niet te betalen voor dit consult... aangezien Gert Jan een intercollegiaal consult had gegeven van arts naar dierenarts...

), maar het is eigenlijk verspilling van tijd, energie en geld. En dat eerste vind ik vrij kwalijk, want als een dier urgent hulp nodig heeft hoop je die ook in te roepen op het moment dat je een VA belt.
en hoop dat Mirkus weer het heertje is