Rijlaars Epplejeck Janou

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wereld

Rijlaars Epplejeck Janou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-09 17:07

Kent iemand deze laars?
Ze staan bij de catagerie lederen laarzen, maar dat kan niet voor deze prijs lijkt me..

Afbeelding

http://www.ej.nl/productdetails.aspx?id ... no=6000006

Ik heb namelijk best dikke kuiten, en er staat geen kuitmaat bij..
Allen dat je kunt kiezen uit M en W (medium en wide denk ik?)

Heeft iemand deze laarsen en kun je me vertellen of het fijne laarzen zijn?
Laatst bijgewerkt door Tanja op 20-10-09 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Hoofdletters uit titel verwijderd.

lovey_ou

Re: RIJLAARS EPPLEJECK JANOU

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 18:52

ik heb de zwarte en ik vind ze absoluut niet fijn. Ik heb grote kuitemaat en ik pas er wel in. Ik had ze 1 maand en toen was de rits al kapot en ik rij 1 keer per week. Ook het sluitinkje aan de bovenkant liet bij mij los en ik blijf er mee hangen in de stijgbeugel. Ik heb nu lipicas bestelt [HK] Lipica laarzen[Deel 2]stel hier je vragen, deel je ervaring!

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-09 23:23

lovey_ou schreef:
ik heb de zwarte en ik vind ze absoluut niet fijn. Ik heb grote kuitemaat en ik pas er wel in. Ik had ze 1 maand en toen was de rits al kapot en ik rij 1 keer per week. Ook het sluitinkje aan de bovenkant liet bij mij los en ik blijf er mee hangen in de stijgbeugel. Ik heb nu lipicas bestelt [HK] Lipica laarzen[Deel 2]stel hier je vragen, deel je ervaring!

Hmmm jammer..
ik vond het wel mooie betaalbare laarzen..
maar zijn ze gewoon van kunstof?

lovey_ou

Re: Rijlaars Epplejeck Janou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 23:42

ehh van nep leer in iedergeval weet niet hoe het heet sorry. Maar bij mij is het allemaal wel gewoon netjes gemaakt hoor. De neus vind ik ook wat lomp maar dat is voor iedereen persoonlijk denk ik. Je hebt ook de winterversie. Ik weet niet of ze die bij EJ hebben. Ik heb de gewonen versie en ik heb tot nu toe nog geen last van koude voetjes dus het is wel een geschikte winterlaars

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-09 23:52

Maar je hebt hem nooit aan?
Heb je ook maat 39?

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 11:42

nee ik heb een grotere maat. Ik heb ze wel aan maar puur omdat het of die laarzen is of rubberen laarzen. Alleen vind ik rubberen eigenlijk lekkerder rijden als deze aangezien bij deze laars mijn voet in de stijgbeugel blijft haken en bij die rubberen niet.