Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) tengeltje11 schreef:http://www.youtube.com/watch?v=3eiyyThyqIo
wij hebben ze een tijdje terug gekocht van mensen in belgie,die hebben ze een jaartje gehad,daarvoor kwam ze uit nederland,van bij iemand die er parelli mee deed.
haar paspoort is 'verdwenen',en graag had ik hier wat meer over geweten,om zo mss nog haar paspoort terug te vinden,vandaar dat ik graag mensen zou vinden die haar(of haar eigenaars in nederland) kenden....
het filmpje staat gewoon op youtube en zou van haar ex-eigenaar in nederland geweest zijn,dus mocht ieman die mevrouw kennen,dan zou ik daar ook al mee geholpen zijn....
Tinkerlove schreef:tengeltje11 schreef:http://www.youtube.com/watch?v=3eiyyThyqIo
wij hebben ze een tijdje terug gekocht van mensen in belgie,die hebben ze een jaartje gehad,daarvoor kwam ze uit nederland,van bij iemand die er parelli mee deed.
haar paspoort is 'verdwenen',en graag had ik hier wat meer over geweten,om zo mss nog haar paspoort terug te vinden,vandaar dat ik graag mensen zou vinden die haar(of haar eigenaars in nederland) kenden....
het filmpje staat gewoon op youtube en zou van haar ex-eigenaar in nederland geweest zijn,dus mocht ieman die mevrouw kennen,dan zou ik daar ook al mee geholpen zijn....
Hoi!
Ja Amy is van mij geweest voordat ze naar België ging. Ik ben de ruiter op het filmpje. Ik wist helemaal niet dat Eva haar verkocht had?? Ik ben er helemaal overdonderd van.![]()
Hoe gaat het met haar?
Zeg maar wat je wilt weten over Amy. Ik heb haar een behoorlijke tijd gehad ( 6 jaar) en met veel verdriet afstand van gedaan. Ik ben héél erg benieuwd hoe het met haar is? Heb je misschien nog recente foto's?
Goh.. dat ik haar hier nou toch tegen kom zeg..
) en ik hoop dat zij heel lang heel gelukkig gaat zijn bij Tengeltje. desillies schreef:Ik heb geprobeerd op de kentekengegevens van de trailer een eigenaar te vinden maar daar staan geen gegevens bij, helaas
Heb je trouwens ook gezien dat er meer filmpjes van Amy opstaan? Uit die filmpjes kun je nog wel info halen, degene die het filmpje maakt zit ook op een tinker en die heet Enya, de dames klinken zuidhollands, bij enya denk ik gelijk aan de Woltershof, weet alleen niet waarom
Ik luister en kijk even verder, wie weet wat ik ontdek (voel me net sherlock holmes nu)
en die heeft iets minder zwart. 

Snowgirl38 schreef:Die Enya op die filmpjes is niet Enya van de Woltershof want die is van mij.en die heeft iets minder zwart.
Hetzelfde paard als de 'onderlip' op mijn avatar. Ik had dus een Enya en een Amy. Enya heb ik nog steeds. Ik kom overigens niet uit Zuid-holland maar uit Limburg.