[PG] Informatie over Amy,roan schimmel bonte Tinkermerrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tengeltje11

[PG] Informatie over Amy,roan schimmel bonte Tinkermerrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-09 15:39

http://www.youtube.com/watch?v=3eiyyThyqIo

wij hebben ze een tijdje terug gekocht van mensen in belgie,die hebben ze een jaartje gehad,daarvoor kwam ze uit nederland,van bij iemand die er parelli mee deed.

haar paspoort is 'verdwenen',en graag had ik hier wat meer over geweten,om zo mss nog haar paspoort terug te vinden,vandaar dat ik graag mensen zou vinden die haar(of haar eigenaars in nederland) kenden....

het filmpje staat gewoon op youtube en zou van haar ex-eigenaar in nederland geweest zijn,dus mocht ieman die mevrouw kennen,dan zou ik daar ook al mee geholpen zijn....
Laatst bijgewerkt door TeeGee op 21-10-09 09:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast

frenia

Re: (her)kent iemand deze tinker? Amy,roan schimmel bonte merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 15:56

je kan een reactie plaatsen op het filmpje, misschien haalt dat iets uit ;)

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 19:28

Ik heb geprobeerd op de kentekengegevens van de trailer een eigenaar te vinden maar daar staan geen gegevens bij, helaas :)
Heb je trouwens ook gezien dat er meer filmpjes van Amy opstaan? Uit die filmpjes kun je nog wel info halen, degene die het filmpje maakt zit ook op een tinker en die heet Enya, de dames klinken zuidhollands, bij enya denk ik gelijk aan de Woltershof, weet alleen niet waarom :D
Ik luister en kijk even verder, wie weet wat ik ontdek (voel me net sherlock holmes nu :7 )

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 19:51

Ik heb Tengeltje intussen gepb't, er is over haar Amy en haar vorige eigenaresse heel veel te vinden op het net, bijvoorbeeld een woonplaats, achternaam en telefoonnummer :D

prompertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:17

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:25

enya

ragna hier op bokt heeft volgens mij een veulen gefokt met die naam

Tinkerlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:30

tengeltje11 schreef:

wij hebben ze een tijdje terug gekocht van mensen in belgie,die hebben ze een jaartje gehad,daarvoor kwam ze uit nederland,van bij iemand die er parelli mee deed.

haar paspoort is 'verdwenen',en graag had ik hier wat meer over geweten,om zo mss nog haar paspoort terug te vinden,vandaar dat ik graag mensen zou vinden die haar(of haar eigenaars in nederland) kenden....

het filmpje staat gewoon op youtube en zou van haar ex-eigenaar in nederland geweest zijn,dus mocht ieman die mevrouw kennen,dan zou ik daar ook al mee geholpen zijn....

Hoi!

Ja Amy is van mij geweest voordat ze naar België ging. Ik ben de ruiter op het filmpje. Ik wist helemaal niet dat Eva haar verkocht had?? Ik ben er helemaal overdonderd van. ;(

Hoe gaat het met haar?

Zeg maar wat je wilt weten over Amy. Ik heb haar een behoorlijke tijd gehad ( 6 jaar) en met veel verdriet afstand van gedaan. Ik ben héél erg benieuwd hoe het met haar is? Heb je misschien nog recente foto's?
Goh.. dat ik haar hier nou toch tegen kom zeg..

ragna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:41

stalnijmegen schreef:
enya

ragna hier op bokt heeft volgens mij een veulen gefokt met die naam

Ik heb een ena gefokt maar dat is geen tinker.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 00:06

die inspector des, dat doe je goed! 8-)

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 08:07

Tinkerlove schreef:
tengeltje11 schreef:

Hoi!

Ja Amy is van mij geweest voordat ze naar België ging. Ik ben de ruiter op het filmpje. Ik wist helemaal niet dat Eva haar verkocht had?? Ik ben er helemaal overdonderd van. ;(

Hoe gaat het met haar?

Zeg maar wat je wilt weten over Amy. Ik heb haar een behoorlijke tijd gehad ( 6 jaar) en met veel verdriet afstand van gedaan. Ik ben héél erg benieuwd hoe het met haar is? Heb je misschien nog recente foto's?
Goh.. dat ik haar hier nou toch tegen kom zeg..

Jeetje dat is ook wat als je zo ineens je 'eigen' paard tegenkomt op bokt, ik vind Amy een leuk paard (Enya ook trouwens :D) en ik hoop dat zij heel lang heel gelukkig gaat zijn bij Tengeltje.

Snowgirl38

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 08:11

desillies schreef:
Ik heb geprobeerd op de kentekengegevens van de trailer een eigenaar te vinden maar daar staan geen gegevens bij, helaas :)
Heb je trouwens ook gezien dat er meer filmpjes van Amy opstaan? Uit die filmpjes kun je nog wel info halen, degene die het filmpje maakt zit ook op een tinker en die heet Enya, de dames klinken zuidhollands, bij enya denk ik gelijk aan de Woltershof, weet alleen niet waarom :D
Ik luister en kijk even verder, wie weet wat ik ontdek (voel me net sherlock holmes nu :7 )

Die Enya op die filmpjes is niet Enya van de Woltershof want die is van mij. ;) en die heeft iets minder zwart.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 12:02

Op een pensionstal waar Dianne (Teuntje111) heeft gestaan stond dacht ik ook een Enya?

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 12:19

Het is al goed mensen, de vorige eigenaresse heeft zich al gemeld :D

Zie je Enya van de Woltershof, die combi zat dus goed in mijn hoofd :)
Al is het dan een andere hahhahaa

Tinkerlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 16:41

Snowgirl38 schreef:
Die Enya op die filmpjes is niet Enya van de Woltershof want die is van mij. ;) en die heeft iets minder zwart.

Die Enya op de filmpjes is mijn andere tinker :D Hetzelfde paard als de 'onderlip' op mijn avatar. Ik had dus een Enya en een Amy. Enya heb ik nog steeds. Ik kom overigens niet uit Zuid-holland maar uit Limburg. :P
Inmiddels heb ik via pb al contact gehad met ts.

Case closed Sherlock! 8-)

Ravien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 17:16

mooi paardje

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 09:25

TI > OV

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 21:22

Aangezien de vorige eigenaar zich heeft gemeld wordt dit topic gesloten.
TS, mocht je om wat voor reden dan ook deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.
Hier nu een slotje.