TOERAN trailers ERVARINGEN?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anita87

TOERAN trailers ERVARINGEN?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-09 15:14

Ik heb onlangs een ongelukje gehad met mijn trailer, met als gevolg dat mijn hele kap kapot is.

Nu ben ik eens aan het informeren en kom ik eigenlijk uit bij Toeran trailers.

Wie heeft ervaringen met hun?

Ik hoor nu namelijk van een ander trailerbedrijf dat hun prutswerk hebben gezien van dit bedrijf.

Ik lees hier op bokt wel wat positieve berichten... Zijn er nog meer ervaringen?

Bedankt!

Gr Anita

cissy

Re: TOERAN trailers ERVARINGEN?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 20:30

Waarom ga je niet naar de dealer van je eigen trailer, daar kun je zo een nieuwe kap bestellen?

Toeran is een bedrijf zo te zien die trailers verkoopt, daar zijn er heeeeeeeeel veel van, keuze genoeg dus. Over elk bedrijf is wel wat raars te vertellen overigens.
Ik woon zelf onder Vianen Utr en mijn trailer is helemaal naar Urk geweest om te repareren, dus je hoeft niet perse in je woonplaats te blijven wil ik daarmee zeggen.

Wiesje

Re: TOERAN trailers ERVARINGEN?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 16:18

Toeran bouwt en verbouwt ook trailers.
Ze hebben onze trailer naar volle tevredenheid van ons omgebouwd naar een trailer met koetsenframe!! Heel netjes werk geleverd en goed overlegd.

Maar weet je wat het is TS.
Overal waar je komt en waar je over een bedrijf informeert zul je met mensen te maken krijgen waarvan de een een superervaring heeft en de ander juist een hele slechte! die zitten er altijd tussen!

Anita87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-09 16:56

cissy schreef:
Waarom ga je niet naar de dealer van je eigen trailer, daar kun je zo een nieuwe kap bestellen?

Toeran is een bedrijf zo te zien die trailers verkoopt, daar zijn er heeeeeeeeel veel van, keuze genoeg dus. Over elk bedrijf is wel wat raars te vertellen overigens.
Ik woon zelf onder Vianen Utr en mijn trailer is helemaal naar Urk geweest om te repareren, dus je hoeft niet perse in je woonplaats te blijven wil ik daarmee zeggen.

het probleem met mijn trailer is dat hier geen nieuwe kap voor te bestellen is, deze maken ze niet meer.

Nieuwe kappen zijn overigens rond de 1000 euro, duur grapje dus. En er zijn veel verkooppunten voor trailers, weinig die echt repareren.

Knavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 14:42

Ik heb mijn anderhalf paards 15 jaar oude Ifor laten renoveren bij Toeran. Niets dan lof voor dit bedrijf. Voor zover ik als leek kan beoordelen hebben ze prima werk geleverd, waaronder een aluminium bodem en totaal vernieuwd houtwerk rondom. En het kostenplaatje viel me erg mee.
Dus dat 'prutswerk' heb ik niet meegemaakt.
En 't is ook maar zelden dat een bedrijf zich erg enthousiast zal uitlaten over een concurrent, nietwaar?
Ga gewoon eens kijken wat je ervan vind...

Anita87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-09 14:00

Knavia schreef:
Ik heb mijn anderhalf paards 15 jaar oude Ifor laten renoveren bij Toeran. Niets dan lof voor dit bedrijf. Voor zover ik als leek kan beoordelen hebben ze prima werk geleverd, waaronder een aluminium bodem en totaal vernieuwd houtwerk rondom. En het kostenplaatje viel me erg mee.
Dus dat 'prutswerk' heb ik niet meegemaakt.
En 't is ook maar zelden dat een bedrijf zich erg enthousiast zal uitlaten over een concurrent, nietwaar?
Ga gewoon eens kijken wat je ervan vind...

Ik weet dat bedrijfen onderling elkaar niet zullen prijzen, daarom vraag ik jullie mening/ervaringen omdat jullie 'neutraal' zijn! =)

bedankt voor je reactie!