ik heb meegedaan in Ermelo, hele mooie route en geweldig gave hindernissen. Ik ga weer meerijden in Arnhem in maart
kuiltje
Geplaatst: 27-10-09 18:03
In Someren loopt ook een route is al door verschillende mensen gereden. Ze vonden het een mooie rit. Nu is het zo de manege waar hij eigenlijk vandaan vertrekt bestaat niet meer. Maar heb gehoord dat je wel vanaf dit adres kunt vertrekken en zelf met groepen. www.campingdekuilen.nl
Gulpje
Geplaatst: 17-02-10 13:21
Ik ga 4 april meerijden, de Paasrit. Heb er onwijs veel zin in!
Nog meer Bokker die meedoen?
Silence
nee maar ik zit helemaal niet te wachten op veterinaire controle, dat kan ik zelf ook doen. Die hindernissen zitten ook in de trail en begeleiding hoef ik niet.
Ik heb er evengoed veel zin in, maar wel jammer dat ze er winst op willen maken.
Ach, om een keertje 30 piek te betalen vind ik niet zo'n ramp. Anders was ik dat weekend gestart en was ik een tientje minder kwijt geweest. Je kan ook gewoon er stiekem achteraan rijden, voor gratis
het is in ieder geval een gezellige dag voor de liefhebber. Ik vind het wel fijn dat mijn dier eens gecontroleerd wordt, ik neem niet vaak zijn ademhaling en hartslag op. En ik heb die begeleiding wel nodig bij de hindernissen...hihi
Chanou5
Geplaatst: 22-02-10 21:26
jip ik heb ook een stuk meegereden in Someren..mooi stuk bos fijne wegen ..er is een camping in de buurt de vrolijke flierenfluiter ,hier hebben we gestaan met onze paarden en binnen 20 min ben je in het bos waar de route zich bevindt en zelfs kom je op een stuk heide dat is echt tof en mooi. Het is een fijne camping waar je paard ook kunt stallen en nu is er een actie als je daar op de camoing verblijf slaap je paard gratis. verder heb ik ook een deel gereden in Zutendaal (belgie)..
Bij mijn zusje bij het bos te Lanaken begint ook een ruiter-men route met knooppunten dit is ook echt tof..met behulp van een kaart of zoon navigatie kun je een hele mooie routes afleggen met ook rustpunten voor jou en je paard en eventueel met overnachtingen op maneges/campings ect.Je rijd eindeloos door de bossen van omgeving Lanaken,Zutendaal,mechelseheide ect...zeker de moeite waard.
Ik zit ook te overwegen om met de paasrit mee te doen, maar vroeg me nogal af wat ik me van zo een lunch voor moet stellen, of beter gezegd, wat doe je met je paard tijdens een lunch?
Ik kan mijn paard eigenlijk zonder problemen aan een paaltje binden, maar weet niet of de andere paarden in mijn groepje net zo makkelijk zijn.
Glaasje Prosecco en dan hop weer het paard op lijkt me wel relax eigenlijk
Noon
Geplaatst: 01-03-10 12:36
Ik rijd 21 maart mee in Arnhem met een vriendin van me en mijn 2 paarden. Ik heb geen idee wat het word, ik neem namelijk mn merrie van 21 jaar mee en haar zoon een 4.5 jarige. En dit word dan voor het eerst dat hij zo'n 'lange' rit maakt. vind het wel spannend haha...en hoop dat hij niet te vrolijk gaat lopen doen