brutaliteit of ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pepper3

brutaliteit of ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-09 10:53

Ik ben op zoek naar een verzorgstertje heb daarvoor een advertentie op mp gezet en kreeg een mailtje van een 16 jarig meisje.
Er stond zowat in wat ze allemaal kon en dat ze natuurlijk geintreseerd was ik terug gestuurd dat ze alles mocht doen behalve het rijden omdat het kleine pony's zijn 3 mini hengstjes en 3 welsh a pony's nog groen. (ben van plan om ze zelf in te gaan rijden omdat ik zelf vrij klein ben voor mijn leeftyd 1.49 ) Ze stuurde terug van dat het haar niks uitmaakte maar dat ze wel in wilde rijden omdat ze het bij 2 andere pony's ook al had gedaan. Dan denk ik van hallo begrijp je me niet ofzo ik zeg dat je er niet op mag rijden inverband dat ze zo klein zijn en zei nogal groot is en dan denk ze wel mijn pony's in te mogen rijden daar en bij kent ze me pony's nog niet eens en we hebben nog niet eens kennis gemaakt. Denkt iedereen tegenwoordig zo maar pony's in te kunnen rijden als je erop gaat zitten en ze toevallig stappen draven en galoperen.

Wat vind hiervan en hoe moet ik erop terug reageren

Solar

Re: brutaliteit of ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 10:55

Het zijn jou paardjes, jij doet ermee wat je wil. Als zij verwacht dat ze erop mag rijden, en jij zegt van niet, dan heeft ze pech :)

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 10:56

Gewoon een heel duidelijk mailtje terug sturen. Dus dat ze ze niet mag inrijden, omdat ze te groot is.
Jij bent de eigenaar, dus jij bepaald hoe of wat, laat je dus vooral de les niet lezen!

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-09 11:25

Het is toch niet te geloven stuur ik een mailtje terug dat ze ze niet mag inrijden omdat ik dat zelf ga doen stuurt ze : jah hoor maakt me helemaal niks uit en als se dan ingereden zijn kan ik als nog kijken of ik kan rijden bens zelf ook niet zo heel groot
mij maakt het nie uit of ik wel of niet kan rijden

Er word toch gezegt dat ze niet mag rijden of hoe zit dat nou

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 12:18

Gewoon niet meer reageren op die emails. Zou jij diegene nog in de buurt van jouw paarden vertrouwen? Ik iig niet, geheid dat ze erop gaat klimmen een keer. Lekker doorzoeken totdat je wel iemand vind die het rijden niet nodig vind.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 13:32

Zelf duidelijk communiceren. Niet rijden is niet rijden, als je dan toe gaat lichten dat ze nog beleerd moeten worden en je dat waarschijnlijk zelf gaat doen geef je iemand toch nog hoop en zicht op mogelijkheden. En waar of niet, als je zelf wat brutaler bent kom je vaak nog wel eens verder dan als je verlegen/ onzeker bent. ;)

Blijf zelf dus zakelijk en duidelijk bent en als je de reactie van iemand niet bevalt heb je toch het geluk dat je als eigenaar het voor het zeggen hebt of je haar wel uitnodigt voor een proeftijd of niet. Maak daar dan gewoon gebruik van ;)

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-09 14:59

Bienotje schreef:
Zelf duidelijk communiceren. Niet rijden is niet rijden, als je dan toe gaat lichten dat ze nog beleerd moeten worden en je dat waarschijnlijk zelf gaat doen geef je iemand toch nog hoop en zicht op mogelijkheden. En waar of niet, als je zelf wat brutaler bent kom je vaak nog wel eens verder dan als je verlegen/ onzeker bent. ;)

Blijf zelf dus zakelijk en duidelijk bent en als je de reactie van iemand niet bevalt heb je toch het geluk dat je als eigenaar het voor het zeggen hebt of je haar wel uitnodigt voor een proeftijd of niet. Maak daar dan gewoon gebruik van ;)

Dat is inderdaad een goed idee van je ga het zeer zeker even toepassen en dan kijken we wel weer verder