Hallo, ik wou graag de kingsland jas kopen, maar ik wou liever een kindermaat want dat is goedkoper, maar de grootste maat is 164, en normaal heb ik 170/176, ik heb gelezen dat je de jas 1 of 2 maten kleiner moet kopen , maar is dat ook zo in kindermaten? Alvast bedankt:*
Cherr
Geplaatst: 11-10-09 21:24
Jaa volgens mij is dat ook nog een kindermaat.. Ik heb 164 maar zelfs ik zit soms nog tussen de kinderkleren hoor...
Dat klopt, mijn jas is ook 2 maten kleiner dan mijn normale maat. Ik neem aan dat het ook met kindermaat is. Desnoods probeer je dit even in een ruitersportzaak.
jareliz
Geplaatst: 14-10-09 16:46
hoi! Ik heb normaal maat 36 en heb in de Kingsland Bomber de grootste kindermaat genomen en die zit prima! Alleen valt die wat korter maar ik vond dit niet zo een probleem..
Ik loop stage bij Horsepoint (wij leveren kingsland over heel nederland, belgië) en de bomber valt ongeveer 3 maten kleiner. Ik heb zelf een M/L en mijn bombermaat is XS. XXS past ook nog, maar was te kort.
kan t altijd proberen... je hebt alleen kans dat je mouwen te kort gaan zijn, en als je n lang bovenlijf hebt gaat t m ook niet worden!!! dus hop naar de winkel en proberen maar!!! (vergeet je pinpas niet, want je kan er echt geen afstand meer van doen als je m eenmaal aangehad hebt...)
ik ben gister gaan passen, maasr de kindermaat was idd te kort aan me mouwen, dus ik had ook een xxs gepast, maar die vond ik weer veel ste ruim, dus ik heb nu een xxxs bestelt, en die zou eind deze week binnen zijnn !:D