Ervaring bento chaps?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roos_s

Ervaring bento chaps?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-09 10:28

wie heeft er hier ook ervaring met de Bento chaps??

Ik heb ze zelf namelijk nu ook gekocht. Ze passen heel erg mooi en kwaliteit vind ik ook goed. Alleen vind ik het zo onlogisch dat de rits van de chaps niet van onder naar boven loopt zo als chaps doorgaans werken, maar andersom van boven naar onder...

Ik heb er nu een keer mee gereden, maar tijdens het rijden ging 1 chap steeds los van onder (de rits dus)

wie heeft er een tip om dit te voorkomen?

dankje alvast :)

0kki

Re: Ervaring bento chaps?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 17:20

ik was ook aan het kijken voor die bento chaps, heb je er een foto van? In die rits moet misschien gewoon een beetje vuil komen, zodat hij wat stroever gaat.

_Joyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 15:33

Mijn vriendin heeft ze ook, ze heeft de spoor nu op de ritsgelegd zodat hij niet omhoog kan, hij glijd namelijk heel snel. Ik vind het over het algemeen mooie chaps, maar het leer wordt erg snel lelijk!!

Krol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 18:25

Dat is inderdaad vreemd van die rits. Schuurt die dan niet tegen het paard?

Ik heb zelf Petrie chaps en die bevallen super

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-09 18:48

foto heb ik nog niet... ik los het nu idd ook met een spoor op, maar echt logisch vind ik het niet....

ik gebruik ze alleen voor wedstrijden dus hoop dat ze lang mooi blijven...
de rits schuurt niet tegen het paard, maar door scharniering van je enkel gaat de rits open...

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 16:33

ik heb ze nu bijna 2 jaar maar geen enkele beschadiging etc. De rits is aan de rechter kant wat losser ja naar een uur rijden gaat hij wel eens wat omhoog.
Maar ik vind ze heerlijk zitten zelfs na t rijden van 3 paarden zitten ze nog goed. Ze zijn nog steeds stevig en zoals ik al zei geen beschadigingen