Ik heb me voorgenomen om van HH de thermolaarzen aan te schaffen met veters. Als ik de foto zo bekijk dan lijken de "kuiten" niet echt bedoeld te zijn voor mensen met een wat bredere kuitmaat. Nu zul je zeggen ga naar een ruitersportwinkel en ga ze passen, maar waar ik geweest ben hadden ze deze laarzen niet en konden ze alleen besteld worden, dus kon ik ook niet passen.
Wie kan mij vertellen hoe de kuitmaat uitvalt, daar gaat het even om.
Ik heb deze laarzen ook. Ze hadden maat 39 niet meer dus ben ik voor maat 40 gegaan (ik hoorde dat ze klein uitvielen). Deze zaten goed. Maar na een week helemaal uitgelopen en kon ik er met 2 voeten in.
Toen heb ik maat 38 gekocht en dat zit nu gewoon goed. (Toen ze uitgelopen waren).
De kuit valt volgens mij gewoon normaal. Je kan ze wel verstellen dmv klitteband. En kunnen ze nog aardig wijd worden.
Air
Geplaatst: 01-12-09 22:55
Ik post hier toch weer even: ik heb namelijk dezelfde vraag. Zal ook even direct temmen want hij staat verkeerd
Tja wat is een normale kuitmaat? Ik vind het er namelijk erg smal uitzien Welke (voet)maat van de HH heb jij en wat is je kuitmaat..?
Anoniem
Geplaatst: 03-12-09 17:49
Ik heb ze ook, maar nog niet zo lang. In normale schoenen heb ik maat 37, en in deze laarzen heb ik maat 38. De kuit zit bij mij ook gewoon goed, en dat terwijl ik niet echt smalle kuiten heb. Ik kan het klitteband gewoon helemaal sluiten.
Fab_Love_Emm
Geplaatst: 24-12-09 17:05
Hoi,
weet ook iemand waar ze goedkoop zijn (op internet)in maat 40/41 (heb 40,5 dus moet ik voor 41 gaan?). en met kuitmaat 38/39 passen ze?
Ik heb ze ook, voetmaat 41, de 40 daar kwam ik niet in. Heb ook stevige kuiten.. De 41 pas ik wel goed, klittenband kan ook nog wel vast, maar net aan Mijn kuitmaat is 39 ofzo. @Fab-love-emm: die gaan wel passen dus
Ik vind ze wel fijn, maar ze vielen bij mij erg klein. Ik heb normaal 30/40 en nu een 41. Ze zitten verder nog goed, maar ik zou het wel een maat groter bestellen als nodig.