Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ESSIE70 schreef:Je moet een sprongetje kunnen maken.Als je dit niet kan tonen dan zak je op het praktijk gedeelte.
Je kunt het beste een paard huren/lenen die wel mag springen.
.)
.Thats_Me schreef:Wie heeft jou dat verteld dat het niet mag? Mensen van de manege of mensen van de organisatie van het ruiterbewijs? Zou anders eens een belletje wagen naar de SRR.
ESSIE70 schreef:Nou volgens mij is dat niet de bedoeling om even van paard te wisselen.
Toen ik mijn ruiterbewijs ging halen,was er n.l een paard dat steeds weigerde voor een hindernis.Toen vroeg onze begeleidster aan de examinator of ze op een ander paard moch springen maar dat was niet mogelijk.
Ze moest haar praktijk weer op een ander tijdstip over doen en dan kon ze wel op een ander paard mee doen.

Roverrr schreef:Nou ik heb net een mailtje gestuurd naar de srr, en als die zeggen dat ik wél voor het sprongetje op een ander paard kan, kan ik dat uitprinten als ''bewijs'' en anders dan moet ik wat anders bedenken. Iniedergeval bedankt voor de tips/racties
) Uiteindelijk besloot de examinator dat dit niet veilig was (na het omkeren met de hele groep en een smak op het asfalt precies voor de ingang van de manege) en mocht ik op de allerbraafste naar buiten. Dat was dus wisselen tijdens het examen en daar werd niet moeilijk over gedaan. Volgens mij heb ik het 'bak' gedeelte overigens ook nog op dat andere paard gedaan...