grootste maat is 165, denken jullie dat dit past, of beter, hoe valt deze deken, want ik vind de korting wel aantrekkelijk en ik zoek nog een regendeken!
xJolijn
Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-09 12:57
mensen, iemand?
itsinmygenes
Geplaatst: 08-10-09 12:58
Ik denk eerder dat je toch 175 nodig hebt.. misschien kun je een deken van iemand anders passen?
tsja, kom erachter dat ik ook nog een 165 heb liggen, ik ga die even opdoen en kijken og het past, maar weet iemand hoe deze deken valt?
de deken die ik in 165 heb is een HH (highliner?), weet iemand og deze groot valt, als ie groot valt en die regendeken niet heb ik er niets aan natuurlijk...
mijn halve arabier heeft een 165, maar die is maar 1.38. Vanaf een stokmaat 1.40 hebben ze maat 175. Dus ik zou toch een maatje groter doen als ik jou was
ik ben niet voorpremière en vind dat die eerder klein vallen. Mijn vriendin haar paard (1.64) heeft 185 in Harry's horse, en die zijn goed van lengte, misschien iets te ruim aan de hals( maar dat is het model) maar haar première winterdeken, is aan de krappe kant. gaat maar net toe en paard staat met de billen bloot, 't valt ook raar en is dezelfde maat Maarja hangt ook van de bouw van je paard af