Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
splash1999 schreef:ik zou een paard voor z'n derde nooit en deken opdoen. Laat deze eerst maar even uitharden in dit milde klimaat kan dat makkelijk.
Maarre nog nooit buiten???
MilouNigel schreef:splash1999 schreef:ik zou een paard voor z'n derde nooit en deken opdoen. Laat deze eerst maar even uitharden in dit milde klimaat kan dat makkelijk.
Maarre nog nooit buiten???
Dit is maar net in welke situatie je zit. Mijn pony was 7 maanden toen hij voor het eerst een dekentje opkreeg een 0grams regendek. Het scheelde maar een haartje of hij was die winter overleden. De deken heeft hem toen grotendeels in leven gehouden (hij kon zijn energie steken in het beter worden) Dit jaar moet hij helaas weer een regendek op. Hij heeft zo weinig weerstand en kan beter zijn energie steken in het groeien en volwassen worden dan in het warm blijven. Geloof me, ik had het ook liever anders gehad en in TS der situatie zou ik het ook zeker niet aanraden, zolang het zonder kan moet je het zo houden!!