Trektocht 18+

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mar_leen

Trektocht 18+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 19:23

Hoi Hoi,

Ik ben opzoek naar een Trektocht met paarden voor mensen van 18 jaar en ouder, ik ben echt al tijden aan het zoeken maar kan echt zo weinig vinden |(
Dus wou vragen of jullie misschien iets weten?!

Ik ben vorig jaar naar het Reelaer geweest en heb ik het ook super naar mijn zin gehad maar heb toch weer zin in iets anders.
Het mag ook het buitenland zijn, zolang ze maar nederlands spreken :o

Alvast bedank voor de reacties!!!

Groetjes Marleen

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 19:41

mar_leen

Re: Trektocht 18+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-09 19:47

Ahhh dank je voor je reactie...

Marloessjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 20:46

Ik hou dit even in de gaten, ben een paar jaar achter elkaar ook naar t reelear geweest..

mirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 19:13

Bij ons organiseren we ook zo'n 5 trektochten. We willen best proberen een 18+ groep te maken.

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-09 19:47

Wat dacht je van een ruitertrektocht door de Tunesische Sahara?
Nederlands sprekende begeleiding is mogelijk en met een heel bijzondere opzet.
Wanneer zou je eigenlijk weg willen en wat zou je willen uitgeven?

Fifill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 11:36

Hoi,
Misschien is Fins Lapland iets, wij hebben altijd kleine groepen en we proberen de leeftijden en rijervaring zoveel mogelijk op elkaar af te stemmen. Gezelligheid, leuke en slimme paarden, heerlijk eten, ideaal ruiterweer en een geweldige natuur, wat wil je nog meer?
Groetjes en succes,
Natascha

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 18:36

Fifill schreef:
Hoi,
Misschien is Fins Lapland iets, wij hebben altijd kleine groepen en we proberen de leeftijden en rijervaring zoveel mogelijk op elkaar af te stemmen. Gezelligheid, leuke en slimme paarden, heerlijk eten, ideaal ruiterweer en een geweldige natuur, wat wil je nog meer?
Groetjes en succes,
Natascha

Ehm, geen muggen? :D
Dat zal erg afhangen van waar je zit, maar van vrijwel iedereen die ergens naar het (hoge) noorden gaat, hoor steeds: mooie omgeving, alleen jammer van die muggen.

Los hiervan, wat wil je precies en vooral: hoeveel geld wil je uitgeven. Een goede ruitervakantie met goede paarden, goed eten en een fatsoenlijk onderkomen, kost al snel 700 - 800 euro per week, all-in.
Het kan goedkoper, veel goedkoper zelfs, maar dan niet gaan zeuren over slecht tuig, magere paarden of een smerige kamer.

Fifill

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 14:29

Ja, natuurlijk zijn er muggen maar die zijn er overal waar moerassen zijn. Het is echter afhankelijk van de periode dat je hier bent en waar de tochten naar toe gaan. In september hebben we bijv. helemaal geen muggen meer, maar met de midzomernachtzon natuurlijk wel omdat de zon dan 24 uur schijnt. Wij lossen dat op door in de nacht te rijden! Verder hadden wij afgelopen zomer vrijwel geen muggen, omdat het een hele droge zomer was. Idaal voor paard en ruiter!
Nog een tip voor als je naar het Noorden gaat: koop je muggenmiddeltjes daar, het helpt beter en is goedkoper! Verder hebben wij altijd muggenjasjes voor onze gasten dus: voor muggen niet gevreesd!
Qua prijs heeft "Ikke" helemaal gelijk, het is maar net wat je wilt. Bij ons in ieder geval geen verwaarloosde paarden of slecht tuig, onze paarden worden wel de meest luxe IJslanders van heel Finland genoemd!!
Groetjes!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 19:51

Fifill schreef:
Ja, natuurlijk zijn er muggen maar die zijn er overal waar moerassen zijn. Het is echter afhankelijk van de periode dat je hier bent en waar de tochten naar toe gaan. In september hebben we bijv. helemaal geen muggen meer, maar met de midzomernachtzon natuurlijk wel omdat de zon dan 24 uur schijnt. Wij lossen dat op door in de nacht te rijden! Verder hadden wij afgelopen zomer vrijwel geen muggen, omdat het een hele droge zomer was. Idaal voor paard en ruiter!
Nog een tip voor als je naar het Noorden gaat: koop je muggenmiddeltjes daar, het helpt beter en is goedkoper! Verder hebben wij altijd muggenjasjes voor onze gasten dus: voor muggen niet gevreesd!
Qua prijs heeft "Ikke" helemaal gelijk, het is maar net wat je wilt. Bij ons in ieder geval geen verwaarloosde paarden of slecht tuig, onze paarden worden wel de meest luxe IJslanders van heel Finland genoemd!!
Groetjes!

Natuurlijk maakt de tijd van het jaar uit :D Het is een punt om over na te denken als je die kant op gaat.
Dat muggenmiddelen op de plaats van bestemming goedkoper zijn, heb ik inderdaad van verschillende kanten gehoord.
Maarre, concreet, wat kost een week (7 dagen, 6 nachten) all-in bij jullie?

Sally1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 23:35

oh die link is wel erg leuk!
Miss dat ik dat wel ga doen in het voorjaar.

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 23:36

even een stipje! :o

AnoukNicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 22:18