Is er toevallig iemand die deze laarzen heeft of kent met een hoogte small?
Ik heb deze laarzen gepast, schoenmaat 36.5 , kuit normal en hoogte normal. Alles paste, alleen was de hoogte te hoog, nu vraag ik me af of iemand deze heeft in hoogte small.
Oeh neeh die zijn me te prijzig ,, niet echt duur voor die laarzen maar dat mag ik niet van me moeder ^^ vind ze te duur =) zijn echt super mooie laarzen
Vind ze super zitten, maar je moet je ze echt goed onderhouden en vaak poetsen. Aangezien ik niet zo van het poetsen ben, lees 1 keer per maand, houden mijn petries het langer uit. Verder heb ik kuit en hoogte ook allebei normaal, dus hoogte small kan ik je helaas niet bij helpen
Waarom vraag je of iemand ze heeft in small je kunt ze toch gewoon bestellen in de winkel. Je bent dan niet verplicht om ze te bestellen en kun je toch kijken of je ze wil.
Santigo: hoe onderhoud jij het suede? Ik heb geen idee wat ik daar mee moet doen.
Ik heb ze ook!! Heerlijke laarzen, hoef je niet in te rijden of lopen.. Die met de paars/ roze binnenkant zijn ook nog eens heerlijk warm in de winter.. Ook ik heb de gewone maat dus kan je niet verder helpen..