Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Pally schreef:Ik heb zelf alleen maar Rhino's (is ook een merk van Rambo alleen dan goedkoper) en mijn paard heeft nooit geen schuurplekken. En door de speciale voering, wordt de vacht ook nog eens verzorgt. Mijn paardje heeft dus ook een mooie glanzende vacht.
, wat doet dat precies met de vacht?

ijssnuiver schreef:Pally schreef:Ik heb zelf alleen maar Rhino's (is ook een merk van Rambo alleen dan goedkoper) en mijn paard heeft nooit geen schuurplekken. En door de speciale voering, wordt de vacht ook nog eens verzorgt. Mijn paardje heeft dus ook een mooie glanzende vacht.
Zit daar een speciale vachtverzorgende voering in?? O.o Dat wist ik niet eens, wat doet dat precies met de vacht?
ijssnuiver schreef:Waarom maar zo kort? Ik was mijn regendekens nooit(met dezelfde reden als jij zegt) en mijn pagony dekens gaan al 3 jaar mee, alleen daar krijgt paard onwijse schuurplekken van en de Rhino's dit jaar voor de 2e winter en nog helemaal in perfecte staat.
Blijft goed liggen, zelfs op mijn brede welsh!