( de stal is een groot langwerpig gebouw, onderverdeelt in een rij boxen links, dan een gangpad in het midden en dan weer een rij boxen rechts. De muren tussen de boxen zijn half hoog zodat de paarden contact met elkaar kunnen hebben )
Mijn appaloosa jaarling (ze is nu 1,7 jaar). Ze staat nu nog 24/7 op het land in de kudde, met een 0 grams regendeken. Maar gaat eind oktober op stal. Ze heeft niet zo'n stevige wintervacht van zichzelf. Ik vind de weatherbeeta joules deken erg leuk voor haar, maar die is 220 gram. Is dit genoeg? of moet ik zoeken naar een 300 grams deken.
Mijn welsh k x new forest van 6 jaar heeft wel een redelijke vacht en staat nu zonder deken nog 24/7 buiten in de kudde, ook hij gaat eind oktober op stal ( dezelfde stal als mijn appaloosa ) en heeft dan ook wel een deken nodig. Voor hem twijfel ik helemaal hoeveel gram hij nodig gaat hebben.
Iemand een goed advies? Ik wil ze niet dat ze het te warm of te koud gaan hebben

Voor foto's van de bouw van mijn paardjes verwijs ik naar mijn profiel
( onderaan in mijn profiel staat als 1 na laatste een foto van hun beide, die is vrij recent)