Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Ligt een 2 paards stabieler achter de auto dan een 1,5 paards?
, in Vriezenveen hebben we een goede verstandhouding met een paardentrailerverkoper/dealer en die heeft bij zijn woning altijd een trailer staan (steeds een andere) en die kunnen we dag en nacht gebruiken, allerlei maten, en nooit problemen met stabiliteit (afkloppen). ehh we kunnen veel trekken... zware bestelauto.
Sorry hoor, maar meer kan ik er niet van maken. Waarom wind jij je op over iets wat helemaal niet om jouw mening vraagt?
Als dat meisje een 2 paardstrailer wil is die beslissing aan haar, niet aan jou en het is al helemaal niet aan jou om daarover te gaan oordelen zoals je hier op een openbaar forum doet. Zo laat je je wel kennen hoor! chrisje_83 schreef:Mij maakt het ook inderdaad niet uit, maar de manier waarop.... Maar goed dat is een hele voorgeschiedenis die ik niet op het net ga plaatsen. Waarom zou ik trouwens jaloers zijn? Uiteindelijk heeft M. wel om advies gevraagd maar lijkt niet te luisteren, niet alleen met laden en trailer zo hoor ook met diverse andere zaken. Vandaar.
Citaat:Naomi, dat was nu net het punt, ook in de 2 paards laadde het paard niet. Wat is dan het nut om toch een 2 paards te willen?

Citaat:Als ik naar mijn eigen situatie kijk, ik rijd wedstrijden met 2 paarden. We hebben zelf een 1,5 paards trailer. Als ik met 1 paard wegga pak ik zelf liever de 1,5 paards. Ook daarin heb je voldoende ruimte om je paard op te zadelen bij slecht weer. Wanneer ik met beide paarden tegelijk wegga gebruik ik een trailer van iemand.
Citaat:Mo, M. heeft geen ambities om in het komende jaar wedstrijden te gaan rijden. Buitenritten kunnen goed in de directe omgeving en mocht ze met stalgenootjes gaan hebben die een eigen trailer.
Miss_Montana schreef:chrisje_83 schreef:Mij maakt het ook inderdaad niet uit, maar de manier waarop.... Maar goed dat is een hele voorgeschiedenis die ik niet op het net ga plaatsen. Waarom zou ik trouwens jaloers zijn? Uiteindelijk heeft M. wel om advies gevraagd maar lijkt niet te luisteren, niet alleen met laden en trailer zo hoor ook met diverse andere zaken. Vandaar.
Lees even goed je berichtjes door in dit topic, als iemand zich opwind over de aankoop van iemand anders komt het behoorlijk jaloers over. Over het luisteren: Als zij liever toch voor de 2 paards gaat, waarom zou ze het advies wat ze van anderen heeft gekregen over een 1,5 paards dan opvolgen wat totaal tegen haar idee/gevoel ingaat? Als je advies krijgt is het alsnog aan jezelf om te beslissen of je dat wel of niet gaat opvolgen.
Citaat:Naomi, dat was nu net het punt, ook in de 2 paards laadde het paard niet. Wat is dan het nut om toch een 2 paards te willen?
Citaat:Zou ze niet van gedachte kunnen zijn veranderd? Misschien vind zij zelf een 2-paards toch prettiger? Ik heb een idee! Vraag het haar ZELF!
Dat kon ze me ook niet uitleggen...alleen dat haar vader het fijner vond, waarom ook geen idee en geen antwoord op gekregen 
Citaat:Als ik naar mijn eigen situatie kijk, ik rijd wedstrijden met 2 paarden. We hebben zelf een 1,5 paards trailer. Als ik met 1 paard wegga pak ik zelf liever de 1,5 paards. Ook daarin heb je voldoende ruimte om je paard op te zadelen bij slecht weer. Wanneer ik met beide paarden tegelijk wegga gebruik ik een trailer van iemand.
Citaat:Dat is jouw situatie, daar heb jij voor gekozen. Wat maakt het dan uit als iemand anders het op een andere manier ziet? Persoonlijk vind ik bovenstaande 'oplossing' van jou ook echt onhandig. Maar daar ga ik me niet over drukmaken omdat jij daarvoor hebt gekozen en het is jouw zaak, prima toch?
Ik zeg alleen dat als ik met 1 paard wegga ik liever met een 1,5 paards op stap ga en dat we deze zelf hebben.
Dat kon ze me ook niet uitleggen...alleen dat haar vader het fijner vond, waarom ook geen idee en geen antwoord op gekregen
Ze moet aanschaf van dit paard ook nog terugbetalen aan haar ouders.
Je laatste post ook weer, je bemoeit je echt met dingen waar je je niet mee hoort te bemoeien. School, tijd en geld zijn allemaal privézaken en daar heb jij niets mee te maken. Natuurlijk kan dat meisje wel dingen tegen je zeggen, maar jij hebt totaal geen zicht op haar uitgaven ed. Doe jezelf en anderen een lol en ga lekker verder met je eigen leventje en maak je niet zo druk om anderen