Heey, ik ga met mijn vriendin volgende week voor een paar dagen naar Drenthe, en wij willen daar graag een buitenrit gaan rijden Dus ik wou weten of hier nog mensen zijn die een leuke manege kent die buitenritten organiseert groetjes Eva
jaa een hele leuke ik heb daar op pony kamp gezeten en een trektoch gedaan een mooie manege alen 1 ding er zijn alleen fjorden de manege heet:rijma(a)ran
Ik ga altijd naar Knollegruun in Schoonloo, ben nu al ffies niet meer geweest maar ik vind het daar altijd erg leuk en de mensen zijn ook altijd erg vriendelijk. Ze hebben genoeg paarden, van brave tot wat drukkere.
manege ludanchelo hoeve in wateren kun je ook leuke buitenritten maken met begeleiding. Je kunt daar 1 of twee uurs ritten doen.
De twee uursrit gaat door de kale duinen en is een absolute aanrader
Horseharvey
Geplaatst: 14-10-09 21:43
Omgeving Dwingelderveld is fantastisch rijden daar! Echter wel opletten, ik ben daar per ongeluk in het moeras beland met pony en al. Alles is goed afgelopen, en ondanks dit avontuur mooie herinneringen aan rijden in Drente. Super paardvriendelijk. Was zelf in Ruinen hoeve den Anholt met onze pony en gezin, echt genieten, wat een rust en natuur daar. Gaan volgend jaar weer een weekje genieten aldaar.
En toch heb ik altijd plezier bij Rijmaaran... Wat norski zegt... Bij ons ging het een keer mis, omdat er een meisje mee ging die zei... Dat ze gevorderd was, maar dus eigenlijk helemaal niet kon rijden...