Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar handschoenen en las op de voorgaande topics veel goede ervaringen met Roekl. Nu ben ik benieuwd wat de dunste soort hiervan zijn? Ik houd er nl niet zo van met handschoenen te rijden en wil het liefst ze zo min omgelijk voelen!
Ik heb de light & grip en ik vind deze toch wel heel erg dun!
Eerst dacht ik dat ze te dun waren om goed te zijn maar ze zijn wel echt superstevig en fijn
ET_Zoe
Geplaatst: 28-09-09 21:02
Ik heb ze ook! volgens mij is dat ook light & grip ofzo.. Ze rijden echt heerlijk! Je merkt bijna niet dat je ze aanhebt. Tis gewoon een tweede huid xD
Ik heb ze ook, van Roeckl, vind ze erg fijn! Tenminste geen vervelende naden tussen je vingers etc. Het kost misschien wat, maar ze zijn heerlijk en gaan ook erg lang mee!
ze zijn inderdaad erg prijzig maar ze zijn wel erg fijn! als je die handschoenen hebt gehad wil je echt geen andere meer
Pareltje2
Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-09 18:25
dank jullie wel voor jullie advies! Ik denk dat ik op zoek ga naar deze handschoenen, iedereen is er zo positief over!
rowo
Geplaatst: 30-09-09 21:51
Ik heb ook de Roeckl's maar heb ze uit Dld. Scheelt zowat 10 euro per paar. Wat betalen jullie voor de dunsten in Nederland? Voor mij trouwens niets anders meer dan deze handschoenen
Ik heb ook de light & grip. Super dingen Was bang dat ze alsnog te dun zouden zijn i.v.m. kou (winter) en blaren (zomer). Na 1,5 jaar nog volkomen heel én nooit meer koude of geblaarde handen gehad.
ik heb de roeckl meredith michaels-beerbaum die zijn ook dun en heel fijn!
Keet
Geplaatst: 01-10-09 12:39
_helga_ schreef:
Die heb ik ook de ongevoerde versie maar ook zeker de gevoerde voor in de winter erg fijn!
Mandy_
Geplaatst: 01-10-09 12:44
Ik heb ze ook en volgens mij zijn het de light en grip de eerste iniedergeval van de link van Rowo! Ik ben zeker wel tevreden heb ze nu 3 kwart jaar. Alleen slijten bij jullie ook de handschoenen aan de binnenkant bij je ringvinger?
rowo
Geplaatst: 01-10-09 12:45
Mijne slijten overal even hard en heb altijd als eerste mijn duimen erdoor Helaas zijn ze nu overleden en ben k ze verloren. Zondag krijg ik nieuwe!
De nieuwe kleuren zijn overigens ook mooi
_helga_
Geplaatst: 01-10-09 17:35
Evelli schreef:
_helga_ schreef:
Die heb ik ook de ongevoerde versie maar ook zeker de gevoerde voor in de winter erg fijn!
ik heb alleen de ongevoerde en zeker aan te raden!
ik had laatst de gevoerde verdie gekocht, maar deze was al na 2x rijden (1 wedstrijd; endurance) kapot.. gelijk teruggebracht.. nee, voor mijn geen roeckl meer
ik heb de dunste roeckls die er zijn, zal eens even zoeken hoe ze heten. het is iig niet de light&grip of de meredith
F3nn3
Geplaatst: 01-10-09 17:39
ik heb geruild in de winkel voor een tegoedbon kon ik beter gebruiken op dat moment. ik ga toch zoeken voor iets stevigere handschoenen ( moet wel toegeven, ze zaten ontzettend lekker! )
Liselot
Geplaatst: 01-10-09 17:40
geloof dat het de suprema is, maar ze staan niet op de site
Pareltje2
Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-09 17:58
hm, misschien zijn de dunne handschoenen niet voor intensief rijden? Zou toch wel moeten lijkt me? Ik heb het idee dat iedereen op bokt zo'n beetje intensief rijdt?!
tja.. een endurancewedstrijd is wel te veel van het goede kennelijk xD terwijl ik met een vrij los teugeltje kon rijden.. misschien had ik net het productiefoutje
Volgens mij heb ik ook die dunste daarvan. Heel fijn zijn ze! Volgens mij zijn ze ook wel goede kwaliteit. Vind ze iedergeval veel fijner rijden dan dikkere handschoenen