Ik ben benieuwd naar hoe jullie de trailer van binnen schoonmaken. Mijn trailer heeft, toen hij te koop stond, een tijdje op een stal gestaan waar deze is gebruikt om oa een nacht een paar honden in te huisvesten. De stank van de urine is nu na een week (en na enthousiast schoonmaken) nog aanwezig ook al lag er stro/zaagsel in om het te absorberen toen de honden erin zaten... Dus mijn vraag is nu hoe ik het beste de geur weg kan krijgen uit de trailer. De raampjes staan al op een kier voor ventilatie maar de geur blijft aanwezig. Toen ik de trailer had opgehaald ben ik meteen gaan schoonmaken, met wat water en een beetje schoonmaakmiddel om de geur enzo weg proberen te halen. Ik heb de trailer daarna een dag echt goed door laten luchten door deze helemaal open laten staan. Maar ik heb dus ook gehoord dat met teveel water schoonmaken aan de binnenkant niet echt handig is omdat dat ten koste gaat van de trailer als het niet goed opdroogt. Dus hebben jullie tips? Waarmee maken jullie zelf te trailer schoon van binnen?

) en dan gewoon schrobben.
en dan ruikt het gelijk een stuk frisser.