[EG]Rosa(lien), bruinroan welsh merrie, maanoog of dhr Noten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Diane_Basje

[EG]Rosa(lien), bruinroan welsh merrie, maanoog of dhr Noten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-09 11:08

Hallo,

Ik ben sinds (bijna) een jaar eigenaar van een superleuke Welsh A merrie Rosa (stamboeknaam Rosalien).
Ik heb haar november vorig jaar overgenomen van de manege waar ik werk. Ze heeft hier 2 jaar in de lessen gelopen. Hiervoor kwam ze van een manege in Noord-Holland, maar de eigenaar weet niet meer precies welke manege.
Onze manege heeft haar in oktober/november 2006 gekocht van die andere manege. Ze was toen 5 jaar. Ze is samen gekomen met een grote witte merrie Nena en volgens mij ook met een voskleurige D/E pony Lucky.

Mijn pony is een bruin roan merrie met rechts één blauw oog. Haar fokker is Dhr. Noten uit Leende. Ik heb zijn vrouw gebeld en hij blijkt te zijn overleden. Zij kon me ook niks meer vertellen.

Dus ik zoek mensen die haar herkennen en me meer kunnen vertellen over de manege waar ze heeft gestaan of die nog wat weten over de pony's van Dhr Noten.
Ik weet dat ze op die manege ook wel eens Big/Varken werd genoemd. Dat zal wel te maken hebben met haar eetlust, dat zou ik zomaar kunnen begrijpen :D

Dit is ze:

Afbeelding

Afbeelding

Zelfs het kleinste detail zou ik al blij mee zijn.

Groetjes Diane