Vandaag was er dus een onderlinge wedstrijd op de club bij mij in de buurt, en ik wilde me in gaan schrijven, maar heb het van de zenuwen niet gedaan. En daar baal ik best wel van.. Dat is nu de zoveelste keer dat dit gebeurt.. (Het word dus mijn debuut met mijn recente pony)
Ik heb er echt spijt van dat ik niet mee gereden heb, maar elke keer als er een wedstrijd aan komt, schrijf ik me niet in door de zenuwen (en een beetje onzekerheid).. Hoe kom ik hier nou overheen? Want ik heb vandaag echt heerlijk met haar gereden, en ze kan het allemaal prima, want ze heeft vroeger L gelopen. Dus daar hoeft ik me geen zorgen over te maken. Nou ben ik ouder dan 18, en heb ik een D-pony, dus moet ik tussen de paarden starten. Daar zie ik ook wel tegenop, vooral omdat dit de eerste keer gaat zijn met haar..
Verder is het echt een heerlijk nuchter beest, geen stresskip of bommetje, nergens bang van, dus ik hoeft het ook niet te laten voor haar, zeg maar.
Hoe kom ik nou over die stomme zenuwen heen? Nog meer mensen die hier last van hebben?
Ga aankomende zaterdag met m'n D pony de BB starten. Dus als het ware oefenparcour. Weet nu al dat ik helemaal ga lopen stressen..