wegens slotje van het vorige
[VVDD] Pony weigerd meisje valt in vuur.
dit schreef de TS, van het vorige topic
Citaat:Hoi,
Ik was vandaag naar de open dag van de manege, ze hadden daar allemaal shows door de leskinderen.
Een van die shows was vuurspringen. Het was de bedoeling dat de kinderen (10-16 jaar) over vuur zouden springen op hun pony. Dat leek mij al gevaarlijk maar ok. Er was zegmaar een soort boog die in vlammen stond waar ze doorheen moesten rijden. Daarnaast hadden ze nog een sprongetje in het vuur. Het viel wel mee hoe hoog dat vuur was. Dus waren ze op het idee gekomen om het nog beter te laten branden. De vlammen stonden toen erg hoog!! ALS er een pony er overheen zou springen zou die waarschijnlijk met zijn staart in het vuur blijven haken. De eerste 3 ponys weigerde. De vierde ook maar, het meisje viel voor over, over de pony heen in het vuur!! Iedereen in paniek gelijk mensen er naar toe gerend en hebben haar gerold zodat ze uitbrande. Veel kinderen die stonden te kijken moesten huilen en vlogen hun ouders in de armen. De show is toen gelijk afgelast en de meeste mensen gingen naar huis.
Ik ben me kapot geschrokken net zoals veel mensen daar op die tribune! Ik hoop dat het goed gaat met dat meisje
Ik vind het wel heel onverantwoordelijk van de manege om kinderen over vuur te laten springen...
Groetjes,
WEES DIT X SERIEUS EN LUISTER NAAR DE DE VORIGE TSÉR