Cavallo Junior

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xJess

Cavallo Junior

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 22:10

Hoii,

Ik heb vandaag de Cavallo Junior laars gekocht. Heeft een van jullie er ervaring mee? lopen ze snel in en hoe zitten ze met rijden? En is de rits een beetje goed?Bij mij zat hij bovenaan nog strak maar omdat er elastiek inzit zou dat nog mee moeten rekken.
Groetjes!

Elynia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 07:52

Cavallo junior's zijn soepele laarzen, het zal dus niet lang duren voor ze comfortabel zitten! :)
Enkele keren rijden en ze zitten als pantoffels!
Ik heb ze zelf niet (zou ze wel graag willen hebben) maar een heel aantal mensen die ik ken
hebben ze en die zijn er allemaal super tevreden over! Ze lopen er de hele dag mee op
stal maar ze zien er nog altijd perfect uit. Dat strakke zal denk ik ook wel verdwijnen aangezien
er dus elastiek inzit en alles nog moet vormen naar je been en voet.
Rits is altijd wel een beetje een probleem bij een laars, na een jaar of 2 heb ik wel al verschillende
mensen gehoord die ze moeten laten vervangen, maar ja, het is hoe je er zelf mee omgaat natuurlijk! :)

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 09:38

Okee bedankt voor je reactie :)

UltimOo

Re: Cavallo Junior

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 00:04

ik heb ze ook, al 2 jaar draag ik ze zowat van 'smorgens vroeg tot 'savonds laat.
zitten heerlijk, lopen snel in, risten zijn nog 100%.
heb alleen 1x die naad die over de bovenkant van je voet heen loopt opnieuw laten naaien want die ging iets los, maar dat komt omdat ik lichtelijk eigenwijs ben en de stallen er ook mee mest.
en laat ammoniak nou niet bepaald goed zijn voor laarzen :+

maar verder ben ik heel erg tevreden! :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 07:56

Ik heb ze een weekje gehad (de Jump versie), maar helaas was het leer niet goed |( En omdat mijn maat niet meer werd gemaakt kreeg ik ook geen nieuwe, maar mijn geld terug. Ik kon er eigenlijk al vrij snel goed mee rijden, alhoewel de eerste dagen toch wel wat pijnlijk waren.

Van de rits kan ik niks zeggen omdat ik ze maar een week heb gehad.

Deze had ik!
http://www.hopasport.be/upload/CAVALLO% ... 017600.jpg