[PG] KWPN Vosmerrie uit 1993 Lou Lou

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amanda22

[PG] KWPN Vosmerrie uit 1993 Lou Lou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 19:56

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar mijn oude paardje...

hier wat gegevens,

merrie luister naar de naam Lou-Lou (gabor x Triton)
geb. mei 1993
Vos
4 hoge witbenen achter voor hoogoplopend en voor achter hoog oplopend.
brede bles met een zwart vlekje op haar neus.

Ze is lange tijd van mij geweest tot 2004

Ik woonde in Den-Bosch en Loutje stond toen eerst bij Jan van doremalen in Rosmalen en we zijn later nog bij Chris van Heel gaan staan.

Ze is toen verkocht naar 2 meiden die is Oss woonden waarvan eentje Sylvia heette als ik het goed heb. Daarna is ze weer doorverkocht, maar ze bleef op diezelfde stal staan. Daarna is ze verkocht en heb ik haar helaas nooit meer gezien.

Ze heeft stamboek van KWPN en komt bij de fokkerij van steenbergen weg als ik het goed heb.

Ze is erg ondeugend, heeft veel kuren, is soms wild. oja en ze is een luchtzuiger... daar had ze toen een band voor. Ze werd ook wel Louna genoemd, door mij maar ook door haar nieuwe eigenaressen geloof ik.

De reden dat ik nu ineens opzoek naar haar ben is omdat ik de laatste weken heel erg veel over haar droom en nu ben ik heel erg nieuwsgierig hoe het met haar is. Ik heb eeuwig spijt dat ik haar verkocht heb en zou het echt geweldig vinden om haar weer te zien.
hier nog een fototje van haar
Afbeelding

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Mail me gerust even:
Beenen87@gmail.com