even wat info over mijn paardje^^ :
Rommino
BWP Ruin
1.80M
14jaar
Oké ik ga hier eerst even mijn verhaal neer pleuren dan kunnen jullie een beetje volgen ^^:
Nou ik heb dus sinds 5 maand mijn eigen paardje (trots trots ^^) echt een schat van een beestje je kan er echt alles met doen!! mijn vriendin zei nog de band die ik met hem heb in zo'n korte tijd is echt ongeloofelijk!...Dat was tot voor kort... In beging augustus werd hij ziek aan een buikvliesontsteking (wss door vergifteging!! grr als ik dat mens ooit te pakkn krijg ... Die is zooo dood!
) en dan in de kliniek werd hij ook nog eens zwaar bevangen. Dus ik kreeg een zwaar bevangen paard terug( ik heb hem direct op een andere stalling gezet) Maar het paard dat ik terug kreeg was verre van mijn lieve rommi ! Ik hief mijn hand nog maar op in de stal en hij krimpte letterlijk ineen! (volgens mij was er de avond dat hij ziek werd iets gebeurt) Maar nu is hij echt koppig en gevaarlijk bezig , kom ik in de pist (mag hij isnstaan omdat het lekker zacht is en ligt) dan komt hij af en aai ik hem word hij zuur en komt hij dreigen met zijn kop dan geef ik hem een tik tegen zijn neus en daar rageert hij amper op ! dan gaat hij weg maar stampt hij naar mij ! in de stal ook dan komt hij dreigen en dan geef ik hem een tik en dan gaat hij met zijn kop in de lucht en doet gwn verder zuur ! bij hoeven uit krabben geeft hij alle poten netjes maar bij de laatste houd hij die gwn stijf echt tegen werken en nog liever vallen dan toe te geven grrr.Kan iemand mij zeggen hoe ik hem moet straffen en hoe ik respect en vertrouwen kan winne van hem want ik kan geen oefeningen met beweging doen daar hij nog niet goed kan stappen laat staan draen of galloperen!
DuSs ik zou zeggen help? Want hij heeft deze week mijn teen gebroken daar er expres op te gaan staan dus ik word het wel beu

xXx
)
hij is terug de oude aan het worden, hij houd z'n oren altijd naar voren en geeft pootjes zelfs terug op commando! Hij is echt terug lief geworden en toon ook terug rescpect naar mij toe.Hij is terug het paard dat ik gekocht had ^^ ondertusse heb ik heb dus al een half jaartje en is het vertrouwen ook gestegen. Hieruit blijkt dus dat hij zo koppig deed omdat hij zich niet goed voelde en pijn had en zich daar geen weg mee wist!