Ik heb er hard voor moeten sparen dus de tranen stonden in mijn ogen toen mijn pony het grappig vond om tijdens het rijden iets te dicht langs het hek te gaan en er op mijn laarzen nu een paar zwarte teer strepen zitten!
Ik heb geprobeerd om met cleaner van Petrie het er af te halen maar dat hielp helemaal niks. Ook schoenpoets er overheen helpt niet, je ziet het er dwars doorheen! Ik durf niet met terpetine o.i.d aan de slag te gaan omdat ik bang ben dat het ook de bruine kleur aantast en straks mijn hele laarzen verpest zijn. Misschien kan de schoenmaker er iets mee?
Ik hoop dat iemand me kan helpen! Weet iemand wat ik hier aan kan doen want ik vind het echt super zonde!!
Alvast bedankt!

zou ik ook doen.
Ga vandaag toevallig naar Drunen (daar heb ik ze ook gekocht) maar ik denk niet dat zij er iets mee kunnen dus mijn laatste hoop is de schoenmaker! Het teer is zeg maar echt een beetje ingetrokken, als je met je hand over de laars gaat dan voel je ook niks zitten ofzo dus ik ga er zelf maar niet mee aan de slag want straks wordt het alleen maar erger.