Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
En ik vind het zelf super leuk als ik een tinker in de ring zie. Dusja.. ik ga het zeker doen!

Lowara schreef:wel even een kleine "maar"
rijd je bij de pony's of de paarden?
en hoe hoog is je Fries?
want als je officieel wilt starten en je Fries is groter dan 1m57 of je bent ouder dan 18, moet je dus 1 meter parkoursen springen he?
daar zat ik toen mee, mijn Tinker is 1m54 en dus een pony, maar ik was ouder dan 18 en moest dus meteen L/M parkoursen qua hoogtes met de mijne gaan springen omdat we bij de paarden gingen starten.
omdat bij de pony's het maar 0.90 cm is, maar hier in Twente bouwen ze vaak de paarden parkoursen flink aan de maat en zitten meestal 1/2 hindernissen in die zelfs hoger dan een meter gaan.
. 
Lowara schreef:bij de paarden MOET je een meter springen.
ongeacht of je met een Shet van 90 cm komt of een paard van 1.80 hoog.
en als je rijdier dus boven de 1m57 is of je bent zelf ouder dan 18 MOET je bij de paarden starten.
dus er wordt geen maximale hoogte afgesproken, zit overal tussen de 90 cm en 1m10 in.
Dit betekent dus dat je dus echt die 1 meter tot 1.10 kunnen halen met je paard

liannepalle1 schreef:Lowara schreef:bij de paarden MOET je een meter springen.
ongeacht of je met een Shet van 90 cm komt of een paard van 1.80 hoog.
en als je rijdier dus boven de 1m57 is of je bent zelf ouder dan 18 MOET je bij de paarden starten.
dus er wordt geen maximale hoogte afgesproken, zit overal tussen de 90 cm en 1m10 in.
Dit betekent dus dat je dus echt die 1 meter tot 1.10 kunnen halen met je paard
Ik ben 14 jaar, en mijn fries is nog net een E-pony.
Ik kan 1 meter met hem springen, maar ik denk geen parcour.
hahaaa mooi zo!